Mark Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Nu sitter jag vid min dator igen Men jag har fått installera uff-fitt Windows 98 För jag har försökt installera XP Pro och 2000 Pro men inget fungerade, så nu kör jag med 98 tills jag skaffar ny dator Eeh? Det finns en vacker liten knapp som kallas "EDIT"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 jaha? thx for the info @tidsam - jag testade en massa, kompierade den från skivan till hd:en men det ville inte fungera. Fick formatera helt enkelt.. inget annat fungerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Ville bara säga att jag sitter med XP igen och det har fixat sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts