Jump to content

HJÄLP!

Share

Recommended Posts

Kan inte klara godby my love uppdraget. Man ska köra bil och tävla mot catalina och hennes nya pojkvän. Kan man hoppa över det uppdraget på nått sätt? Eller hur kan jag fusaka mig förbi det. Blir helt jävla galen.

och föresten hur kan man ta kontakt med han wu zu mi eller vad yhan nu hette. Han sa att man skulle ringa honm när man besökte vilken stad det nu var.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den bilen har väl offroad-wheels? Den tycker jag är jävligt bra och lätt. Men uppdraget blir ju lättare för varje gång du spelar. So keep on tryin' boy!

Precis, så ladda inte om spelet varje gång du förlorar, åk bara tillbaka och fortsätt, för Rockstar har ju gjort så att ju fler gånger man misslyckats, ju lättae blir uppdraget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte klara godby my love uppdraget. Man ska köra bil och tävla mot catalina och hennes nya pojkvän. Kan man hoppa över det uppdraget på nått sätt? Eller hur kan jag fusaka mig förbi det. Blir helt jävla galen.

och föresten hur kan man ta kontakt med han wu zu mi eller vad yhan nu hette. Han sa att man skulle ringa honm när man besökte vilken stad det nu var.

Är det inte goodbye my love?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad du än gör så fuska för guds skull inte. Om du har försökt att klara uppdraget ca: 20 gånger måste du vara rätt kass på att köra bil i spelet.

Mitt tips är att lära sig banan så gott som utantill och ta det lungt. Det gör inget om du ligger ett par sekunder efter dina motståndare för det kommer du hämta in i slutet.

Jag förstår inte att Farewell My Love uppdraget kunde vara så svårt när du uppdraget innan (Wu Zi Mu) kör exakt samma bana fast åt motsatt riktning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du, bara för att du kanske inte fuskar betyder det inte att ingen annan får göra det. Den här killen verkar desperat så jag gav baa några tips.

Jag har inte påstått att han inte får fuska. Däremot tipsade jag honom att inte använda fuska eftersom det förstör spelkänslan.

Jag gav precis som du tips på vad han kunde göra, och ett av tipsen var att inte använda fuska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor