Power_King Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Kan inte klara godby my love uppdraget. Man ska köra bil och tävla mot catalina och hennes nya pojkvän. Kan man hoppa över det uppdraget på nått sätt? Eller hur kan jag fusaka mig förbi det. Blir helt jävla galen. och föresten hur kan man ta kontakt med han wu zu mi eller vad yhan nu hette. Han sa att man skulle ringa honm när man besökte vilken stad det nu var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Försök lite till och följ storyn så får du väl se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Wu zi mu eller va han heter ringer dig när du kommer till San fierro, och bil uppdraget är lätt om man tar en bra bil, en taxi funkar utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Power_King Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Men man får ju inte välja. Man får ju bare en kass svart bil som bara sladdar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Den bilen har väl offroad-wheels? Den tycker jag är jävligt bra och lätt. Men uppdraget blir ju lättare för varje gång du spelar. So keep on tryin' boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Den bilen har väl offroad-wheels? Den tycker jag är jävligt bra och lätt. Men uppdraget blir ju lättare för varje gång du spelar. So keep on tryin' boy! Precis, så ladda inte om spelet varje gång du förlorar, åk bara tillbaka och fortsätt, för Rockstar har ju gjort så att ju fler gånger man misslyckats, ju lättae blir uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Power_King Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Finns det inget fusk så man kan skippa ett uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Finns det inget fusk så man kan skippa ett uppdrag? Nej. Bara kör på. Tänk i banorna "Sakta men säkert". Gasa på när du kör motorvägen. Ta genvägar. Visste förresten inte om det med ju lättare ju fler gånger man provar. Häftigt. Tack för infon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Power_King Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Nä nu jävla =( nu har jag säkert kört uppdraget 20gånger utan att klara det. Man kör ju hela tiden av vägen och hamnar på taket eller krockar så man inte hinner ifatt dom andra bilarna. Är ni säkra på att det blir lättar när man misslyckats några gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dundersmet Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Men det är ju inte så svårt, när jag körde så burnade jag om dom i början sen var det bara att ta lungt resten av vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Kan inte klara godby my love uppdraget. Man ska köra bil och tävla mot catalina och hennes nya pojkvän. Kan man hoppa över det uppdraget på nått sätt? Eller hur kan jag fusaka mig förbi det. Blir helt jävla galen. och föresten hur kan man ta kontakt med han wu zu mi eller vad yhan nu hette. Han sa att man skulle ringa honm när man besökte vilken stad det nu var. Är det inte goodbye my love? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Uppdraget heter nog Farewell my love. Om du kan tänka dig att fuska så sätt på riot fusket + peds får vapen fusket. Då bör de andra förarna stiga ur sina bilar. Men avaktivera fusken innan du sparar. Jag har läst att om man sparar med fusken på går de aldrig bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Power_King Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Bör dom stiga ut eller gör dom det av fusket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag skrev bör för att jag inte testat själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Slå inte på riot fusket! Det går inte att stänga av har jag hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Slå inte på riot fusket! Det går inte att stänga av har jag hört! då laddar man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 då laddar man? Ja men han skule ju använda det i ett uppdrag. Då måste han ju spara med det på. Och han kan ju inte stänga av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Vad du än gör så fuska för guds skull inte. Om du har försökt att klara uppdraget ca: 20 gånger måste du vara rätt kass på att köra bil i spelet. Mitt tips är att lära sig banan så gott som utantill och ta det lungt. Det gör inget om du ligger ett par sekunder efter dina motståndare för det kommer du hämta in i slutet. Jag förstår inte att Farewell My Love uppdraget kunde vara så svårt när du uppdraget innan (Wu Zi Mu) kör exakt samma bana fast åt motsatt riktning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Du, bara för att du kanske inte fuskar betyder det inte att ingen annan får göra det. Den här killen verkar desperat så jag gav baa några tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Du, bara för att du kanske inte fuskar betyder det inte att ingen annan får göra det. Den här killen verkar desperat så jag gav baa några tips. Jag har inte påstått att han inte får fuska. Däremot tipsade jag honom att inte använda fuska eftersom det förstör spelkänslan. Jag gav precis som du tips på vad han kunde göra, och ett av tipsen var att inte använda fuska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts