Ballena Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Nu har jag återfått spellusten och spelat sa, jag har nyss klarat flyg skolan. JAg föstår inte varför alla tycker den var tråkig, den var ju jätte kul. vad var det tråkiga med flygskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 allt den var så jävla jobbig man lära göra den annars får man inget uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 jag tyckte den var tråkig bara för att jag kunde köra flygplan och göra alla som sakerna bra.. så det var inte svårt att klara flygskolan.. jag ville att det skulle vara lite svårare än vad det igentligen var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Tänker inte ens försöka hitta på något - jag tyckte det var svårt. Efter att ha kämpat igenom Circle Airstrip får jag Circle Airstrip and Land. Jobbigt? Lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Beaver, ditt inlägg fick mig att börja skratta lite, Komiskt. Man kan ju ha blivit lite arg på den skolan, speciellt när min r3/l3 inte kände när jag tryckte så jag trodde att landningsstället skulle vara nere. Blev så arg och undrade varför man fått en plan som inte ens nådde upp till första coronan.:"> Redigerad 29 december, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Flygskolan e kul, men blir jobbigare om man klarar det på guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 kan ett lätt sätt att få guld på skolan ! gör spelet i slowmotion fusk och perfect handling : fusket nu har jag guld på allt men inte bil skolan så j***a svår att få guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
djpick Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 iofs. guld är typ ömäjligt att få ju (på alla). silver får man också kämpa lite med. men brons är simpelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag har Guld på alla skolor och flygskolan var nästan den lättaste att få guld på. Den enda som var jobbig var bilskolan.... tycker jag dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Generalwinter Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 flyg skolan är ett av dom tölligast uppdragen tycke jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag har Guld på alla skolor och flygskolan var nästan den lättaste att få guld på. Den enda som var jobbig var bilskolan.... tycker jag dvs. Bike school är ju överlägset lättast att få alla guld på. Flying school går bara man lyckas ju. Bara Circle Airstrip och Circle Airstrip and land för mig kvar nu. Woho! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Bike school är ju överlägset lättast att få alla guld på. Flying school går bara man lyckas ju. Bara Circle Airstrip och Circle Airstrip and land för mig kvar nu. Woho! Va? Den lättaste var ju knappast bike school, uppdragen i båt-skolan var helt klart lättast. Lycka till med flyibg school förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 (redigerad) Va? Den lättaste var ju knappast bike school, uppdragen i båt-skolan var helt klart lättast. Lycka till med flyibg school förresten! Båtskolan kanske var lättast att klara, men bike school är i alla fall enligt mig klart lättast att få alla guld. Tack. Redigerad 30 december, 2004 av Beaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts