octon Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 hur startar man uppdreget buring desire, ebligt en guide jag har läst så startas det vid ammu-nation i Market, men jag kan inte ens gå in i affären. är det någon som vet var ocg hur man startar uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 hur startar man uppdreget buring desire, ebligt en guide jag har läst så startas det vid ammu-nation i Market, men jag kan inte ens gå in i affären. är det någon som vet var ocg hur man startar uppdraget? 1, Lär dig STAVA! 2, Du får uppdraget av Officer Tenpenny (Tror jag iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 1, Lär dig STAVA! 2, Du får uppdraget av Officer Tenpenny (Tror jag iaf) men va fen.. vad gör det om han inte kan stava ordengligt? fan vad alla börjar hacka på sånt nu då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
octon Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 1, Lär dig STAVA! 2, Du får uppdraget av Officer Tenpenny (Tror jag iaf) ok jag gjorde 2 fel men du fattade ju vad jag menade eller hur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Du blir uppringd när du kan få uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
octon Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 men va fen.. vad gör det om han inte kan stava ordengligt? fan vad alla börjar hacka på sånt nu då Det är emot reglerna på detta forum. Tar man sig inte tid att korrekturläsa sina inlägg kan man bli temporärt avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 ok jag gjorde 2 fel men du fattade ju vad jag menade eller hur ? hehe..jo det gjorde jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts