Kalan Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Den översta storleken på bilden är den jag har haft sedan länge. Jag har anpassat min bakgrund efter ikonernas placering när aktivitetsfältet är i den storleken. Jag råkade nyss ändra storleken på aktivitetsfältet till det undre på bilden. Då blir ikonernas placering helt muppade i jämnförelse med hur bakgrunden ser ut. Hur ändrar man aktivitetsfältet till storleken jag hade innan? Jag kommer inte ihåg hur jag fick det till den storleken förut. Kolla bilden, hoppas ni förstår... Tack på förhand! EDIT: det går inte att fixa storleken jag vill ha genom att dra aktivitetsfältet större... Redigerad 29 december, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) hmm, varför skulle man vilka ha en och en halv rad :S Redigerad 29 december, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 hmm, varför skulle man vilka ha en och en halv rad :S Därför att det var så när jag skapade min bakgrund, ikonerna passar inte in om aktivitetsfältet har den storleken. Men hursom helst, jag löste det iaf nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Därför att det var så när jag skapade min bakgrund, ikonerna passar inte in om aktivitetsfältet har den storleken. Men hursom helst, jag löste det iaf nu... ett tips är att du efter att ha gjort som du vill med taskbaren högerklickar på den och bockar i "Lås aktivitetsfältet" så slipper man problem som att man råkar dra något åt helvete eller byta storlek på något man inte vill. dessutom frigörs mer utrymme för annat då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 ett tips är att du efter att ha gjort som du vill med taskbaren högerklickar på den och bockar i "Lås aktivitetsfältet" så slipper man problem som att man råkar dra något åt helvete eller byta storlek på något man inte vill. dessutom frigörs mer utrymme för annat då Nej för om jag låser det, tror du inte då att ikonerna blir muppade mot bakgrunden då med? Den lilla kanten överst på aktivitetsfältet försvinner då, vilket leder till att ikonerna flyttas ner en liten bit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 modifiera bakgrunden för att passa mot ett vanligt enradigt låst aktivitetsfält istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 modifiera bakgrunden för att passa mot ett vanligt enradigt låst aktivitetsfält istället Det hade givetvis varit en mycket bra lösning, men det orkar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts