david_ Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Stellan, och ni.. tro inte det var tusenlappar, ERKÄNN! jag såg det, ni utnyttjade hans svaghet, glass! så sluta ljug! fy vad lågt! -Det var inte lågt. Detta är lågt från Glocalnet. -Precis, det är lågt! Haha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Stellan, och ni.. tro inte det var tusenlappar, ERKÄNN! jag såg det, ni utnyttjade hans svaghet, glass! så sluta ljug! fy vad lågt! -Det var inte lågt. Detta är lågt från Glocalnet. -Precis, det är lågt! HAHAH fan va skojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Stellan, och ni.. tro inte det var tusenlappar, ERKÄNN! jag såg det, ni utnyttjade hans svaghet, glass! så sluta ljug! fy vad lågt! -Det var inte lågt. Detta är lågt från Glocalnet. -Precis, det är lågt! - SKIT ÅKE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 - SKIT ÅKE! Har du bytat namn på paketen ? - Fy vad lågt - Skit åke ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Undrar vem som blir nästa moderator? ---Men jag är säker på att det inte blir jag i första hand :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Undrar vem som blir nästa moderator? ---Men jag är säker på att det inte blir jag i första hand :'( Hoppas jag har en liten chans! Men jag skulle inte tro det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Jag vill bli mod sätt mig på kandidat listan över mod-wannabes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Har du bytat namn på paketen ? - Fy vad lågt - Skit åke ! [ORDMÄRKARE] Det heter inte "Bytat", utan det heter "Bytt". [/ORDMÄRKARE] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2005 Undrar vem som blir nästa moderator? En liten bot vid namn Gtasajten Bot. That's right, AI is taking over! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Nooo shit?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 En liten bot vid namn Gtasajten Bot. That's right, AI is taking over! Mjaa, hur kan "Gtasajten bot:en" veta vilka trådar som är "dåliga" Så misströsta ej, ni moderatorer kommer nog bli tvugna att fortsätta erat hårda arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 En liten bot vid namn Gtasajten Bot. That's right, AI is taking over! Drömma går ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 (redigerad) Mjaa, hur kan "Gtasajten bot:en" veta vilka trådar som är "dåliga" Pytt, den nya GTAsajtboten är helt oklanderlig. Editation. Jag ser fram emot att se dens inlägg i "Bild på dig själv"... Hehe.. ..he... ...eh, okej. Redigerad 24 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Förut trodde att det hette modeoperatör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2005 Mjaa, hur kan "Gtasajten bot:en" veta vilka trådar som är "dåliga" Den chansar vilt, men siktar dåligt. btw: Tror att jag drog en svart lögn...oops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Är inte det ganska självklart? Tror du jag o funny hade vart moderatorer annars? lol, skulle inte tro det. Kommer inte nämna några siffror men billigt var det inte. Öhh... Normalt att muta bara för att bli MOD? L0L.... Är det det ända ni gör på dagarna? Sitta framför datorn och ruttna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Öhh... Normalt att muta bara för att bli MOD? L0L.... Är det det ända ni gör på dagarna? Sitta framför datorn och ruttna? Tror du att dom var 100% seriösa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Öhh... Normalt att muta bara för att bli MOD? L0L.... Är det det ända ni gör på dagarna? Sitta framför datorn och ruttna? Otroligt att det finns folk som verkligen går på allt man säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Öhh... Normalt att muta bara för att bli MOD? L0L.... Är det det ända ni gör på dagarna? Sitta framför datorn och ruttna? Hahaha! Pwned.. Synd om dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 3 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2005 Otroligt att det finns folk som verkligen går på allt man säger. Det var det jag ville ha fram. Tack Funny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts