lecke Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Hur blir man en moderator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Det enklaste är väl att muta Hultan med fräscha tusenlappar i näven. Det svåra sättet är nog att ehm...inte ha varit här i tre år och redan haft Hultans förtoende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Man blir biten av Funnylin. Nämen, om forumet behöver fler moderators så frågar Hultenius de som han tycker skulle passa om de vill vara moderator, och... sen är det inte mer än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lecke Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Man blir biten av Funnylin. Nämen, om forumet behöver fler moderators så frågar Hultenius de som han tycker skulle passa om de vill vara moderator, och... sen är det inte mer än så. lol? Du är ingen äkta.. Jag gjorde som funny.. X antal 1000 lappar i ett omärkt kuvert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Varför skicka X antal tusenlappar till Hultan för att blir mod, när man kan skicka en Porsche och bli Admin? *BRYTER MIG IN HOS DEN LOKALA PORSCHE HANDLAREN* Redigerad 29 december, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lecke Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 he he.. intressant metod.. men då måste man ju bo i en stor stad.... (suck) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Se en gammal maffiafilm så förstår du hur det fungerar =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Se en gammal maffiafilm så förstår du hur det fungerar =). Heh... So my father came back, only this time with Luca Brasi. He held a gun to Hultan's head, and he said; "Either the words 'he's gonna' be a Moderator', or your brains are gonna' be on that paper"... capisce?! Det vore nåt det... *drömmer mig bort* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Crice strikes again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Se en gammal maffiafilm så förstår du hur det fungerar =). Hade det stämt hade Crice blivit root admin dagen han reggade sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Man måste va nr 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Man måste va nr 10 ...Skämtet funkar inte. Arman är ju inte Mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ok Förlåt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 lol? Du är ingen äkta.. Jag gjorde som funny.. X antal 1000 lappar i ett omärkt kuvert. Så ni mutar Hultan med nåra tusenlappar bara för att bli moderator?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Så ni mutar Hultan med nåra tusenlappar bara för att bli moderator?? Är inte det ganska självklart? Tror du jag o funny hade vart moderatorer annars? lol, skulle inte tro det. Kommer inte nämna några siffror men billigt var det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Om du säger ett nummer till mig så kan jag låta dig överleva när jag har tagit över Forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Så ni mutar Hultan med nåra tusenlappar bara för att bli moderator?? Vad är det för konstigt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Annars går det med bara några hundralappar, så blir man leksaksmoderator som jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Stellan, och ni.. tro inte det var tusenlappar, ERKÄNN! jag såg det, ni utnyttjade hans svaghet, glass! så sluta ljug! fy vad lågt! -Det var inte lågt. Detta är lågt från Glocalnet. -Precis, det är lågt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts