P-C Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 var är den där topicen där man hade en sverige-karta och med pilarna var folk bodde? säg inte åt mig att söka.. för det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) fel tråd. Redigerad 28 december, 2004 av makker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Wii. Jag fann tråden. nejje inte den! den där där folk tog kartan satte en pil och sitt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 nejje inte den! den där där folk tog kartan satte en pil och sitt namn Gör en ny sån skulle va roligt o se vart i sverige alla bor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Problemet är att efter typ 10 pers så ser man inte det första namnet längre eftersom alla måste envisas med att spara i .jpg i paint.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Problemet är att efter typ 10 pers så ser man inte det första namnet längre eftersom alla måste envisas med att spara i .jpg i paint.! Okej sen blird et så många namn att man inte ser några nmn längre.... tror jag råkade stryka över Gizmos fina skrift ....förlåt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Okej sen blird et så många namn att man inte ser några nmn längre.... tror jag råkade stryka över Gizmos fina skrift ....förlåt :'( Huh? No memory found. Ehh.. du e förlåten (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts