Robin_G Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Jag unfrar var man hittar Virgo. Och Streech. Säg inte på vägen för det vet jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 (redigerad) Virgo ser EXAKT ut som den där Greenwood och du borde hitta den i Downtown ...STRETCH är limon som finns uanför Vercetti estate...på andra sidan motsvarande Lamborghinin... Redigerad 9 december, 2002 av ADLance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Virgo ser EXAKT ut som den där Greenwood och du borde hitta den i Downtown ...STRETCH är limon som finns uanför Vercetti estate...på andra sidan motsvarande Lamborghinin... virgo är lite lägre än greenwood tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts