gammelwaw Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Hej! Jag har precis klarat uppdrag: Verdant meadows. Efter det skulle jag ta mig till en abonnerad flyggata som jag skulle köpa, nu till min fråga, var hittar jag detta? Finns inget symbol på kartan så vet inte hur jag ska hitta det. Har köpt allt som går. Har klarat 62 uppdrag, hur många finns det? Långt kvar på mitt spel? Tacksam för svar! Mvh Christian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Hej! Jag har precis klarat uppdrag: Verdant meadows. Efter det skulle jag ta mig till en abonnerad flyggata som jag skulle köpa, nu till min fråga, var hittar jag detta? Finns inget symbol på kartan så vet inte hur jag ska hitta det. Har köpt allt som går. Har klarat 62 uppdrag, hur många finns det? Långt kvar på mitt spel? Tacksam för svar! Mvh Christian Du ska göra flygskolan, som ligger på din flygplats,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gammelwaw Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Ok, tackar för svaret! Var finner jag "min" flygskola"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Finns det inte en prick som visar dig var flygplatsen är? Och där finns det en köpsymbol, köp den och gör flygskolan där. Karta finns här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts