Jazz Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Nu har det gått två dagar utan en ända serie ... mår du bra xstreem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Dom är vackra. FFFFF också, när ska du fortsätta med dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 FFFFF också, när ska du fortsätta med dom? När jag orkar. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 När jag orkar.:"> :'( FFFFF Ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2006 Hej hå... Jag har inte postat serier på de senaste dagarna pga av att först och främst har jag inte pallat och för det andra så har jag varit på Custom Car Show idag... Imorgon så gör jag förhoppningsvid mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Kom igen nu. Nu har du haft några timmar på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 http://img84.imageshack.us/img84/8954/gtasajtendagame317kb.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ohh ... . Berätta ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) http://img84.imageshack.us/img84/8954/gtas...dagame317kb.png Jag blev bara förvirrad av den serien! Vad kommer hända? Redigerad 15 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ohh ... . Berätta ! NEVAH! Ni får antagligen reda på det snart... Ni kan ju börja spekulera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 NEVAH! Ni får antagligen reda på det snart... Ni kan ju börja spekulera... Hur snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Hur snart? Edit: Ärrtvå bad mig editera bort att vi fick diskutera det, för då skulle ni fatta att han var inblandad... Men det är han inte! Redigerad 15 april, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Edit: Ärrtvå bad mig editera bort att vi fick diskutera det, för då skulle ni fatta att han var inblandad... Men det är han inte! Dont act like you know nothing! Alltså ... han är inblandad, fast ändå inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Alltså ... han är inblandad, fast ändå inte? Ehem... Jag skrev att vi skulle diskutera hur lång tid det skulle ta innan ni fick reda på, så skrev han till mig på MSN att editera bort, för att ni skulle tro att han var inblandad och bombadera honom med PM... Därför editerade jag bort det och skrev: "Ärrtvå bad mig editera bort att vi fick diskutera det, för då skulle ni fatta att han var inblandad... Men det är han inte!" *Flashback* (Två posts bak) */Flashback* "See, I did say that!" //Austin Powers Goldmember... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Ehem... Jag skrev att vi skulle diskutera hur lång tid det skulle ta innan ni fick reda på, så skrev han till mig på MSN att editera bort, för att ni skulle tro att han var inblandad och bombadera honom med PM... Därför editerade jag bort det och skrev: "Ärrtvå bad mig editera bort att vi fick diskutera det, för då skulle ni fatta att han var inblandad... Men det är han inte!" *Flashback* (Två posts bak) */Flashback* "See, I did say that!" //Austin Powers Goldmember... Okej ... öh. Det här blev knäppt. Han är inte inblandad, jag är överarbetad. *En post ner* Redigerad 15 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) ->M<-en nu vet vi ändå att han är inblandad, så vi kan ju ändå boma honom med PM. Eller ... xD. w/e han är alltså inte innblandad? Men han är inte inblandad... Edit: Kommer tyvärr inte göra fler serier idag... Ska till min farmor och farfar... Ni får nöja er med att läsa om hela serien... (Kolla första posten på första sidan) Redigerad 15 april, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Blä på dig, dubbelpost! http://img80.imageshack.us/img80/3056/gtasajtendagame321rb.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Blä på dig, dubbelpost! http://img80.imageshack.us/img80/3056/gtas...dagame321rb.png Yeah, I'm ze king. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Nu kan Siana gotta sig mer http://img227.imageshack.us/img227/271/gtasajtendagame337uq.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Nu kan Siana gotta sig mer http://img227.imageshack.us/img227/271/gta...dagame337uq.png Jag hoppas inte detta är slutet för... den store Siana Redigerad 18 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts