Jump to content

GTAsajten-Serier

xstreem
 Share

Recommended Posts

Alltså ... han är inblandad, fast ändå inte? :)

Ehem...

Jag skrev att vi skulle diskutera hur lång tid det skulle ta innan ni fick reda på, så skrev han till mig på MSN att editera bort, för att ni skulle tro att han var inblandad och bombadera honom med PM... Därför editerade jag bort det och skrev: "Ärrtvå bad mig editera bort att vi fick diskutera det, för då skulle ni fatta att han var inblandad... Men det är han inte!"

*Flashback* (Två posts bak) */Flashback*

"See, I did say that!" //Austin Powers Goldmember...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehem...

Jag skrev att vi skulle diskutera hur lång tid det skulle ta innan ni fick reda på, så skrev han till mig på MSN att editera bort, för att ni skulle tro att han var inblandad och bombadera honom med PM... Därför editerade jag bort det och skrev: "Ärrtvå bad mig editera bort att vi fick diskutera det, för då skulle ni fatta att han var inblandad... Men det är han inte!"

*Flashback* (Två posts bak) */Flashback*

"See, I did say that!" //Austin Powers Goldmember...

Okej ... öh. Det här blev knäppt.

Han är inte inblandad, jag är överarbetad.

*En post ner*

Redigerad av Jazz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

->M<-en nu vet vi ändå att han är inblandad, så vi kan ju ändå boma honom med PM.  :)

Eller ... xD.

w/e han är alltså inte innblandad?

Men han är inte inblandad...

Edit: Kommer tyvärr inte göra fler serier idag... Ska till min farmor och farfar... Ni får nöja er med att läsa om hela serien... (Kolla första posten på första sidan)

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor