xstreem Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Och det får du! http://img132.imageshack.us/img132/4893/gtasajtendagame265pt.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Lama serier IMO. Fast jag är ju inte 5 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Lama serier IMO. Fast jag är ju inte 5 år. Behöver nog inte ens säga det .. många gillar dom, jag gillar vissa för humorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Behöver nog inte ens säga det .. många gillar dom, jag gillar vissa för humorn Jag ser ingen humor i dem. Förstår inte ens vad de handlar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag ser ingen humor i dem. Förstår inte ens vad de handlar om. Okej, skit i dom då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Okej, skit i dom då Ja, det gör jag. Jag tycker inte dem är roliga. Eller ska jag skapa en egen tråd och skriva det i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Alla tycker inte om dom... Ska ni fortsätta tjaffsa så ta det över msn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Dom blir ju bara bättre och bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Sitter på datorn utan sprites... Så jag ritade en bild på hur reaktionerna blir när Kebab kommer tillbaka... http://img216.imageshack.us/img216/186/gtasajtendagamelolz1jt.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (redigerad) Sitter på datorn utan sprites... Så jag ritade en bild på hur reaktionerna blir när Kebab kommer tillbaka... http://img216.imageshack.us/img216/186/gta...gamelolz1jt.png Fint du ritar Men kommer jag inte tillbaka? Är detta slutet för rabarben? :'( *biter på naglarna* Redigerad 11 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Fint du ritar Men kommer jag inte tillbaka? Är detta slutet för rabarben? :'( *biter på naglarna* Läs serien när du hoppar ner i röret och finn ditt svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Läs serien när du hoppar ner i röret och finn ditt svar! Haha! Tänkte inte på det. Men jag gillade den "Jag har drömt om denna plats" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Haha! Tänkte inte på det. Men jag gillade den "Jag har drömt om denna plats" Jo... Det är ju där "du hör hemma"... I SMB3... Nog chattat... Fler serier kommer förhoppningsvis imorrn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Haha, jag känner att jag har fått en lite mer framträdande roll här bland serierna xstreeem @ You go, boy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Haha, jag känner att jag har fått en lite mer framträdande roll här bland serierna xstreeem @ You go, boy! Alla ska få sin tid i rampljuset... Om jag inte slutat tvärt att göra serierna... Alla utom Kirby ska få det... AKA jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Men var är jag? Me tanke på mitt nickname lär det väl vara ganska lätt att få in mig. OBS. Om jag kommer med. Se till att jag är ond! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 (50cent) Finns det plats för en 50-centare med i serien?(Xstreem) Nej... Tyvärr... Har redan karaktärer så det räcker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Lama serier IMO. Fast jag är ju inte 5 år. Du får ju se saker och ting med en glimt i ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Mer serier! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Sluta gnäll, unge! http://img213.imageshack.us/img213/2550/gtasajtendagame271rc.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts