Siana Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Du kunde ju byggt på den. Jag är väldigt stilig, om jag får säga det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Du kunde ju byggt på den. Jag är väldigt stilig, om jag får säga det själv. Din ena arm är lite, vad ska man säga, äggformad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2006 Din ena arm är lite, vad ska man säga, äggformad Päronformad, faktiskt. Jag är aningen muterad. Inget fel med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 När kommer nästa del? Ny? Har faktiskt inte funderat på att göra en ny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 (redigerad) Din ena arm är lite, vad ska man säga, äggformad Förlåt för att jag gjorde den på cirka 20 sekunder och suger på att rita.... Redigerad 15 februari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Sikorka har redan presenterat skiten... Så lika bra att posta den! Lejdeez and gentellmän! Ännu en sketen serie! KOMETEN 4!!! http://img325.imageshack.us/img325/4092/kometserie49bt.png HAHAHA lol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Men vad är "kometen" egentligen, och vad hände när den slog ned? Om den slagit ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2006 Men vad är "kometen" egentligen, och vad hände när den slog ned? Om den slagit ner. Antar att dom syftar på de lustiga mejlen folk fick från McDonald's angående en komet som skulle slå ned i GTAsajten. Ganska skojigt faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Kom igen, ni som kan. Ni måste bara göra en serie om den här tråden : http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=37295&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag tycker xstreem(eller någon annan) ska göra en serie om WTC-topicen och det "fejkade" av USA där... det skulle bli komiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Jag tycker xstreem(eller någon annan) ska göra en serie om WTC-topicen och det "fejkade" av USA där... det skulle bli komiskt. Woho. Snabbt gjord. Och Oseriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Bara jag som inte förstår det roliga i era så kallade serier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Bara jag som inte förstår det roliga i era så kallade serier? Ofta så är dom ju hu roliga som helst. Men just pkz's förstod jag inte ett skit av.. Men som han sa själv, den var ju inget seriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Bara jag som inte förstår det roliga i era så kallade serier? Nej... Vad är det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hoppas ni får skratta mer nu då. Här är saffecools bortgång. Sooo sad. http://img164.imageshack.us/img164/2594/serie8pb.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Hoppas ni får skratta mer nu då. Här är saffecools bortgång. Sooo sad. *serie* Den var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Klar man ser på Lost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Klar man ser på Lost Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 Klar man ser på Lost Fel tråd kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts