pKz Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Gjorde en "serie". Haha, har jag dålig humor eller var den rolig? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Haha, har jag dålig humor eller var den rolig? ^^ Hehe, har jag normal humor och tyckte den var tråkig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Sianas ju, den enda bra serien i hela tråden. Nu é du ond :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Sianas ju, den enda bra serien i hela tråden. Jag håller inte riktigt med, jag har sett flera andra serier som jag skrattat åt i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ni rör mig till tårar pojkar. Fast jag planerar inte att göra en ny serie. Idén ska komma spontant, precis som fotbollsmatch- idén. Bubblade fram när jag satt och läste i tråden. Kommer jag på något gör jag det, men jag tänker inte tvinga fram en idé, då blir det oftast dåligt. Ho-hum. Jag låter som en konstnär. Kanske jag är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Min seriedebut ! Redigerad 19 januari, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 ... Lång jävel. OBS! INGET i denna serie är på något sätt en pik, jag bara skojar till det lite. Hade tänkt göra serien längre... Men fyfasiken vad trött man blir. Harharhar. Serie Hey... Hjärtformat huvud? Vad sött Men schack-saken fattade jag inte riktigt. För att jag vann eller whut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) ... Lång jävel. OBS! INGET i denna serie är på något sätt en pik, jag bara skojar till det lite. Hade tänkt göra serien längre... Men fyfasiken vad trött man blir. Harharhar. Störst bäst och vackrast =) Skitrolig imo =D Redigerad 19 januari, 2006 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Hey... Hjärtformat huvud? Vad sött Men schack-saken fattade jag inte riktigt. För att jag vann eller whut? Nåt åt det hållet, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Siana: perfektion! Förutom att jag var vresig. Är jag vresig? Hoppas på ännu en serie, bwoy; hoppas att du kommer i en kreativ stämning! Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Siana: perfektion! Förutom att jag var vresig. Är jag vresig? Hoppas på ännu en serie, bwoy; hoppas att du kommer i en kreativ stämning! Hoho. Ingen är glad efter en förlust. Det står i bibeln. De som är glada är hycklare eller bara dumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ingen är glad efter en förlust. Det står i bibeln. De som är glada är hycklare eller bara dumma. Sunt förnuft. Tack för att du gjorde mig mänsklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ingen är glad efter en förlust. Utom Bush. Det börjar bli gammalt nu, va? Okej. *Gömmer huvudet under kudden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Jag håller inte riktigt med, jag har sett flera andra serier som jag skrattat åt i den här tråden. Bleeh, har kollat igenom tråden, fanns ju bara en massa tråkiga. Siana's ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Min seriedebut ! Haw haw! Igentligen är det en känguru! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Oj, vad unik du är. EDIT: Fel quote. Jag menade killen som lirar fotboll! Ja, det var jag. Det var ironi också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Haw haw! Igentligen är det en känguru! Jaså!? Det ser ut som en ren ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Ingen är glad efter en förlust. Det står i bibeln. De som är glada är hycklare eller bara dumma. "There's no success like failure, and failure's no success at all..." - Bo Ringholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 "There's no success like failure, and failure's no success at all..." - Bo Ringholm. Varför läste jag det där som Bob Dylan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 http://img458.imageshack.us/img458/6218/serie240dv.png För er som undrar så är det moi som är den hårige med hockeymask och P-C som blir skruvad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts