GTaJäGaReN Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 xstreems och P-Cs serier äger ju jag gjorde klart en precis.. höhö, den suger någon annan får göra om hultans och blaques aprilskämt 2003.. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=5116&st=40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Här har du årets story...Tommy_fido spelar den rika hallicken....End of story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Eftersom jag har ont om tid så delar jag upp denna 'serie'. http://img110.exs.cx/img110/5833/vafanpt12eb.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Fan va cool!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Eftersom jag har ont om tid så delar jag upp denna 'serie'. http://img110.exs.cx/img110/5833/vafanpt12eb.jpg haha läste den dära topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Eftersom jag har ont om tid så delar jag upp denna 'serie'. Du är bäst! Edit: Efter mig, fast det behöver jag knappast nämna. Redigerad 31 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Pico, will you marry me? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Pico´s Äger ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Picos äger.. "You're gonna' get raped in seven days"... Dock vill jag vara med, självklart i form av en krabba eller maffiaboss.. eller båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vafan? Jag skulle ju vara med? Jag sa ju komplimanger och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Yes ett mästerverk...Förutom att jag fick AIDS ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Yes ett mästerverk...Förutom att jag fick AIDS ..... Ja, det var ju inte så bra precis. *sörjer* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vafan? Jag skulle ju vara med? Jag sa ju komplimanger och allt. Öh, du hade inte postat i topicen när jag ens hade ritat klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Öh, du hade inte postat i topicen när jag ens hade ritat klart. Okej förlåt mig store mästare, jag borde få vara med i nästa. Alla vill väl att jag ska vara med, inte sant? PS. Jag avgudar dig, om det ökar chanserna att få vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag vill också va me.. Som en Gizmo såklart isf... (som i picos avatar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag vill vara med i nåns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Min tur kanske? (Gjord i Paint ) Redigerad 31 december, 2004 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Min tur kanske? (Gjord i Paint ) Najs... Det är så det kommer bli när jag blir Admin/Root!! Edit: Är det ok för Pico om jag använder denna som avatar? Redigerad 31 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) < Eftersom jag har ont om tid så delar jag upp denna 'serie' Pico till president Totalflyt! Det bästa med hela serien var förståss jag då Redigerad 1 januari, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Pico till president Totalflyt! Det bästa med hela serien var förståss jag då Tss, det bästa var jag och Funny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts