Cortez Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 ... Lång jävel. OBS! INGET i denna serie är på något sätt en pik, jag bara skojar till det lite. Hade tänkt göra serien längre... Men fyfasiken vad trött man blir. Harharhar. Hahahahahahahahaha. Så jävla grym. Äkta humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Otroligt bra jag var med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Haha riktigt grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Hahah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Den var nice Siana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Grym serie. + att jag var med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Ta't lugnt, han är ju bara en 92:a . Jag tyckte du fick till den med RavenE riktigt bra, faktiskt. Meeh jag e ju ochså 92:a å jag stavar inte så där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Haha, sååå braa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Haha, sååå braa! Vilken,Vilken, Vilken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Den var skitbra Siana! Yey jag har varit med i 2 serier *hoppar uoo och ner* Redigerad 19 januari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Jag får inte vara med, och jag spelar ändå fotboll irl ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Det var värst. Den slog fint. Lessen simpa, att jag inte tänkte på dig. *Dunkar sig i pannan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Det var värst. Den slog fint. Lessen simpa, att jag inte tänkte på dig. *Dunkar sig i pannan* Haha, ingenting jag går och bekymrar mig över direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Grym serie, Siana! Kör uppföljare! Typ... om GTAsajten varit...en talkshow, grönsaksaffär... Nej, usch vilka exempel, men typ sånt... Om det varit nåt annat. Det var roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Grym serie, Siana! Kör uppföljare! Typ... om GTAsajten varit...en talkshow, grönsaksaffär... Nej, usch vilka exempel, men typ sånt... Om det varit nåt annat. Det var roligt! En talkshow skulle inte vara så dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Haha, ingenting jag går och bekymrar mig över direkt Oj, vad unik du är. EDIT: Fel quote. Jag menade killen som lirar fotboll! Redigerad 19 januari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Den sista var förjävla rolig. det var bara en liiiiten, liten Kebab som saknades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Meeh jag e ju ochså 92:a å jag stavar inte så där Men det var ju dig jag syftade på . Du kanske stavar rätt, men du läser fanimej inte rätt. Oj.. var inte menat som personligt påhopp. ...var inte menat som dubbelpost heller, såklart. Redigerad 19 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Vilken,Vilken, Vilken?? Sianas ju, den enda bra serien i hela tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Gjorde en "serie". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts