xstreem Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jo... Jag vet... Men det händer inte så mycket att skriva om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag tycker att nån borde göra en serie om Jacker vs. resten om att Sverige behöver starkare försvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Varför är det ingen som gör en serie om mig? *snyft* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Varför är det ingen som gör en serie om mig? *snyft* Jag kan göra en sen om jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Jag kan göra en sen om jag orkar. .aaw, du ska få en puss av mig isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 (redigerad) Här är fortsättningen: ska jag göra en trea? Redigerad 26 november, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Lite pinsamt och säga det här men... jag har tappat bort matrix spriten så om ingen av er kan ge mig dom så blir det ingen trea. dubbel post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Smart att inte spara dina sprites på datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Smart att inte spara dina sprites på datorn... Gjorde det men råkade radera dom.. men jag har nåra lite anorlunda tycker ni att ja ska göra en 3:a? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Javisst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 26 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2005 Annars så har jag en halo strip som jag skannat in och fixat med photoshop var inte så seriös när jag gjorde den men här e den: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Japp, den är borta så jag får posta den igen Originaltråden http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/Del1.JPG Originaltråden Redigerad 6 januari, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Japp, den är borta så jag får posta den igen Originaltråden http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/Del1.JPG Originaltråden Lite rolig. Hade varit roligare om du gjort happy ending då alla fick abstinens och kom tillbaka... Rolig tråd, från början... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nice photoshopping där. Bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Tycker att någon borde göra en serie om det som hände nu på gtasajten (kraschen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Tycker att någon borde göra en serie om det som hände nu på gtasajten (kraschen) Done. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Done. ... Jag saknar ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 ... Jag saknar ord... Hahahahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 ... Jag saknar ord... Visst var den fantastiskt bra? Jag är så duktig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Riktigt grym,väldigt detaljerat . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts