Jump to content

GTAsajten-Serier

xstreem
 Share

Recommended Posts

Lite småkul att ordet "fock" smyger sig in i många GTAsajten-serier.

När jag först skrev "fock" i min allra första serie så skrev jag EGENTLIGEN "fuck" men den usla fonten gjorde så att "u":et blev ett "o"

Är förvisso ett rätt vanligt uttryck. "Fock" är i regel ordet "fuck" fast med brittisk accent. Du kan ha rätt, men du myntade inte uttrycket. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var, enligt honom, en förhandstitt - behöver inte alltid innehålla en poäng.

Head Scientist borde vara någon huvudordnad för de forskarna på det stället, alltså en ledare.

En förhandstitt ska väl locka uppmärksamhet, visst? Det ska få dig att längta efter resten, eller hur? En poäng skulle göra sig gott om man vill locka läsare.

Förresten tror jag inte på att det är en "förhandstitt". Det var något han gjorde i Paint på några minuter. Jag tror inte heller att han kommer göra färdigt sin "serie".

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En förhandstitt ska väl locka uppmärksamhet, visst? Det ska få dig att längta efter resten, eller hur? En poäng skulle göra sig gott om man vill locka läsare.

Förresten tror jag inte på att det är en "förhandstitt". Det var något han gjorde i Paint på några minuter. Jag tror inte heller att han kommer göra färdigt sin "serie".

Spelar ingen roll vad saker och ting brukar vara, finns dock ingen exakt definition på hur det skall vara utan det är en själv som sätter gränserna.

Oavsett vad du tycker, så verkar det som om personen i frågan är nöjd med sitt arbete - även om du tycker det ser ut som ett två-minuters arbete i paint.

Säg nu att det är gjort på två minuter, Blues kanske tyckte att det räckte där, han kanske var nöjd.

Saker blir inte bra bara för att man sitter i flera timmar med det, lyckligtvis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar ingen roll vad saker och ting brukar vara, finns dock ingen exakt definition på hur det skall vara utan det är en själv som sätter gränserna.

Oavsett vad du tycker, så verkar det som om personen i frågan är nöjd med sitt arbete - även om du tycker det ser ut som ett två-minuters arbete i paint.

Säg nu att det är gjort på två minuter, Blues kanske tyckte att det räckte där, han kanske var nöjd.

Saker blir inte bra bara för att man sitter i flera timmar med det, lyckligtvis.

Är trött och har ont i huvudet så jag orkar inte berättiga det där med ett svar.

Kan bara säga: Saker blir oftast mycket bättre om man arbetar lite längre med dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor