VickeX Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Bara jag som undrar.... Om det inte var gtasajten serier viu skulle göra? Eller så kanske ni borde döpa om den till "Gtasajtens serier" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Lite småkul att ordet "fock" smyger sig in i många GTAsajten-serier. När jag först skrev "fock" i min allra första serie så skrev jag EGENTLIGEN "fuck" men den usla fonten gjorde så att "u":et blev ett "o" Är förvisso ett rätt vanligt uttryck. "Fock" är i regel ordet "fuck" fast med brittisk accent. Du kan ha rätt, men du myntade inte uttrycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Tänkte bara säga att jag håller på med en serie baserad på spelserien Metal Gear. Här är en liten förhandstitt! (Ursäkta för eventuella stavfel) Edit: Skit! Glömde Big Boss ögonlapp! Redigerad 25 september, 2005 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tänkte bara säga att jag håller på med en serie baserad på spelserien Metal Gear. Här är en liten förhandstitt! (Ursäkta för eventuella stavfel) Edit: Skit! Glömde Big Boss ögonlapp! ... Jag saknar ord... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 ... Jag saknar ord... Kan du säga varför? Stavar jag dåligt? Dålig gramatik? Ser det fult ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Kan du säga varför? Stavar jag dåligt? Dålig gramatik? Ser det fult ut? Haha nej det blir nog skoj. Lite stort, och lite tråkigt tecknat kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Kan du säga varför? Stavar jag dåligt? Dålig gramatik? Ser det fult ut? Ingen poäng. Tecknat på 2 minuter. Vad är en "head scientist"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Ingen poäng. Tecknat på 2 minuter. Vad är en "head scientist"? Det var, enligt honom, en förhandstitt - behöver inte alltid innehålla en poäng. Head Scientist borde vara någon huvudordnad för de forskarna på det stället, alltså en ledare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Det var, enligt honom, en förhandstitt - behöver inte alltid innehålla en poäng. Head Scientist borde vara någon huvudordnad för de forskarna på det stället, alltså en ledare. En förhandstitt ska väl locka uppmärksamhet, visst? Det ska få dig att längta efter resten, eller hur? En poäng skulle göra sig gott om man vill locka läsare. Förresten tror jag inte på att det är en "förhandstitt". Det var något han gjorde i Paint på några minuter. Jag tror inte heller att han kommer göra färdigt sin "serie". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 En förhandstitt ska väl locka uppmärksamhet, visst? Det ska få dig att längta efter resten, eller hur? En poäng skulle göra sig gott om man vill locka läsare. Förresten tror jag inte på att det är en "förhandstitt". Det var något han gjorde i Paint på några minuter. Jag tror inte heller att han kommer göra färdigt sin "serie". Spelar ingen roll vad saker och ting brukar vara, finns dock ingen exakt definition på hur det skall vara utan det är en själv som sätter gränserna. Oavsett vad du tycker, så verkar det som om personen i frågan är nöjd med sitt arbete - även om du tycker det ser ut som ett två-minuters arbete i paint. Säg nu att det är gjort på två minuter, Blues kanske tyckte att det räckte där, han kanske var nöjd. Saker blir inte bra bara för att man sitter i flera timmar med det, lyckligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Det var väl meningen att det inte skulle vara någon poäng, det var ju det som var det roliga i den tycker jag.. Tror väl inte den var 100 % seriös heller? Om den var det så tycker jag synd om både dig och din mor. Redigerad 26 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Spelar ingen roll vad saker och ting brukar vara, finns dock ingen exakt definition på hur det skall vara utan det är en själv som sätter gränserna. Oavsett vad du tycker, så verkar det som om personen i frågan är nöjd med sitt arbete - även om du tycker det ser ut som ett två-minuters arbete i paint. Säg nu att det är gjort på två minuter, Blues kanske tyckte att det räckte där, han kanske var nöjd. Saker blir inte bra bara för att man sitter i flera timmar med det, lyckligtvis. Är trött och har ont i huvudet så jag orkar inte berättiga det där med ett svar. Kan bara säga: Saker blir oftast mycket bättre om man arbetar lite längre med dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Nu är första delen klar. Jag vet att jag inte är så bra på att rita, så jag försöker få in lite mer humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Haha! Jag tyckte den var den roligaste serien någonsing på gtasajten! Mer sån humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Haha, den var ju bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Tack båda två! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Haha, den var klockren Längtar till nästa del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 (redigerad) Nu är första delen klar. Jag vet att jag inte är så bra på att rita, så jag försöker få in lite mer humor. LOL! ... Är jag trött eller var det där faktiskt roligt? Redigerad 26 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 HAHAHAHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Kan ingen ta med lilla mig I en serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts