Siana Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ledsen för dubbelpost! En ny: Idètorka denna gång men fortsättningen blir roligare http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...ten_serie_3.JPG Nice Hehe Frenzys gotti gott Snygg serie xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Här kommer en liten serie som jag kallar för... FORUMISTERNAS HÄMD!! p.s inget illa menat cortez Redigerad 12 augusti, 2005 av redoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Här kommer en liten serie som jag kallar för... FORUMISTERNAS HÄMD!! p.s inget illa menat cortez *suck* den var .. hrm .. inget vidare. Hoppas att det är "the end" Redigerad 12 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Här kommer en liten serie som jag kallar för... FORUMISTERNAS HÄMD!! p.s inget illa menat cortez Lol? den sög.. Riktigt hårt. Snälla och gör oss alla forumister en tjänst! Gör aldrig en serie igen! Inget illa menat redoid... Redigerad 12 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Här kommer en liten serie som jag kallar för... FORUMISTERNAS HÄMD!! p.s inget illa menat cortez ... Som består av typ tre rutor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jaaa tyyyp ehehe RUN BOY RUN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jaaa tyyyp ehehe RUN BOY RUN Suck .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag förstår er alla. jag tror jag slutar rita i paint och rita överhuvudtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag förstår er alla. jag tror jag slutar rita i paint och rita överhuvudtaget Bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Jag förstår er alla. jag tror jag slutar rita i paint och rita överhuvudtaget Nä Fortsätt rita så kommer du att bli bättre och bättre Toki@ Du säger till honom att aldrig göra en serie igen och så skrev du att det inte var illa menat? Redigerad 12 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag förstår er alla. jag tror jag slutar rita i paint och rita överhuvudtaget Det är lugnt, ALLA kan ju inte vara genier som jag. Hur skulle världen då se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det är lugnt, ALLA kan ju inte vara genier som jag. Hur skulle världen då se ut? Antagligen små sköldpaddor som springer omkring med laser pistoler och säger "Ta över skal" "Ta över skal" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Antagligen små sköldpaddor som springer omkring med laser pistoler och säger "Ta över skal" "Ta över skal" HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH haha, vad fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Min första serie jag gjort. Hade trist: Redigerad 13 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Min första serie jag gjort. Hade trist: Och vad har den med GTAsajen att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) *Omgjord serie* Redigerad 13 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 En dum fråga,använder ni PS när ni gör serier? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 En dum fråga,använder ni PS när ni gör serier? Paint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Paint! Men höö..vart hittar ni gubbarna i så många olika ställningar? Finns det någon annan som använder PS för serierna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Och vad har den med GTAsajen att göra? Nästan inga serier nu handlar om GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts