Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Ingen ska vara Sora... Inte i min serie iaf... Vad kan jag vara då om du tar med mig nångång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Noooo, jag ska ju vara sora *snyft* :'( Jag vet vem du ska vara i min serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Jag vet vem du ska vara i min serie. Vem, vem?? *kissar på mig av spänning* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Kapitel 1. Om ni missat, kolla prologen på förra sidan. Alpha, du kommer vara med i nästa kapitel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag vill vara han som inte har nåt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag vill vara han som inte har nåt namn Jag vet redan vem han ska vara. Vem får ni reda på sen. Men du kan få vara en annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jepp, nu är den här... (med jätte coola specialeffekter!) http://img300.imageshack.us/img300/9287/spriteserie78og.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jepp, nu är den här... (med jätte coola specialeffekter!) http://img300.imageshack.us/img300/9287/spriteserie78og.png Bra serie. Gillade den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Kapitel 2 är klart. Det ska stå "slåss MOT Oggi" i sista rutan, och inte "som", men orkar inte ändra det nu. Redigerad 4 augusti, 2005 av Blues Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Kapitel 2 är klart. Det är ju lite drygt att du vinner hela tiden, du får skadas lite och hoppa undan, gör den lite mer "ultimat"... Lite mer än ungefär: "Haha jag anfaller dig" "Jag hoppar undan" "Åh nej jag missade, vi ses!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Det är ju lite drygt att du vinner hela tiden, du får skadas lite och hoppa undan, gör den lite mer "ultimat"... Lite mer än ungefär: "Haha jag anfaller dig" "Jag hoppar undan" "Åh nej jag missade, vi ses!" Okej. Jag tar gärna fler ideer och råd. Det behöver jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Blues har kollat på för mycket Sailor moon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Blues har kollat på för mycket Sailor moon. Eller spelat förmycket RPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Eller spelat förmycket RPG Stämmer. Man ser det ännu tydligare i detta kapitel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Stämmer. Man ser det ännu tydligare i detta kapitel. Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag har tråkigt idag. Kapitel 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Hrmm, host host! JAG VILL VARA MED! Redigerad 4 augusti, 2005 av Speeder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 (redigerad) Hrmm, host host! JAG VILL VARA MED! Tyst me dig. Du ska få vara med i en serie som jag kanske ska påbörja imorgon. Redigerad 4 augusti, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Jag vill oxo vara med kan av din sexslav då, du får gö va du vill inom sex me mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2005 Tyst me dig. Du ska få vara med i en serie som jag kanske ska påbörja imorgon. En tysk hårdporrsserie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts