Jump to content

GTAsajten-Serier

xstreem
 Share

Recommended Posts

.vadå bara dina! :'(

jag har tagit ett par snack med P-C oxå.. jag snackade med honom timmarna innan han kom tillbaka.. :huh:..

äh.. fjolligt. fightas om vem som fick tillbax P-C :o

ajja grym serie P-C.. :D

:o ... Böhh.. Men.. Men... Argh! Jag var med i två Serier varje fall,Buhmhahah! :huh: *Kastar grus på MyStiC*

:P

Okej, förlåt.. Det var visst fjolligt att fightas om vem som fick P-C tillbaka,borstar bort gruset... Äligt talat så kom han nog hit själv.. det var inte jag som fick han tillbaka...

även om jag aldrig riktigt har påstått det heller... Vart bara glad över att jag var med i en serie... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
Jag drog ju upp den med min lilla Gtasajten serie. Hmm Den med Arman Funnylin och Hultenius :blink:

Den äre bra :D

Den var faktiskt väldigt dryg.

Ta det inte som en förolämping. Varje bra serie-"makare" (då detta inte räknas som teckning) måste kunna ta kritik.

tips: lägg ner mer än 14 sekunder på serien.

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den var faktiskt väldigt dryg.

Ta det inte som en förolämping. Varje bra serie-"makare" (då detta inte räknas som teckning) måste kunna ta kritik.

tips: lägg ner mer än 14 sekunder på serien.

:blink:

1. Jag kan ta kritik.

Men det är ju inte bara att "badkritic" man ska ta till sig och det var någon som sa att den var bra så därför skrev jag att den var bra...

2. Jag är jävligt dålig på att gör saker så värst snabbt och inte är jag bra häller så det tog typ 8 minuter att göra den där :lol::">

Länk till kommentar
Dela på andra sidor