Blues Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Den borde alla nya meddlemmar få se när dom ska skriva sin första post eller nåt! Det är ju mer troligt att dom läser en serie äm öäser reglerna! "äm öäser"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 "äm öäser"? Jag skriver med en hand k? Svårt att trycka rätt då jug! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 .vadå bara dina! :'( jag har tagit ett par snack med P-C oxå.. jag snackade med honom timmarna innan han kom tillbaka.. .. äh.. fjolligt. fightas om vem som fick tillbax P-C ajja grym serie P-C.. ... Böhh.. Men.. Men... Argh! Jag var med i två Serier varje fall,Buhmhahah! *Kastar grus på MyStiC* Okej, förlåt.. Det var visst fjolligt att fightas om vem som fick P-C tillbaka,borstar bort gruset... Äligt talat så kom han nog hit själv.. det var inte jag som fick han tillbaka... även om jag aldrig riktigt har påstått det heller... Vart bara glad över att jag var med i en serie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ägiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 (redigerad) Drar upp dena gamla tråden Redigerad 25 juli, 2005 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Drar upp dena gamla tråden Även om jag gillar tråden, så är det onödigt att dra upp en månad gammal tråd utan att posta någonting.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Ska kanske göra en serie imorrn, vi får se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Yeah! Me want this topic alive and kickin'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vet inte om jag ska göra nån serie till. bara om folk vill så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vet inte om jag ska göra nån serie till. bara om folk vill så. Självklart du är ju kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2005 Vet inte om jag ska göra nån serie till. bara om folk vill så. Grundaren till Gtasajtens Forum Serier? Duuh, det är ju en upplevelse varje gång du postar en serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Drar upp dena gamla tråden Fy på dig! *Smisk smisk* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 En ond serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 En ond serie. Haha grym ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jag drog ju upp den med min lilla Gtasajten serie. Hmm Den med Arman Funnylin och Hultenius Den äre bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Jag drog ju upp den med min lilla Gtasajten serie. Hmm Den med Arman Funnylin och Hultenius Den äre bra Den var faktiskt väldigt dryg. Ta det inte som en förolämping. Varje bra serie-"makare" (då detta inte räknas som teckning) måste kunna ta kritik. tips: lägg ner mer än 14 sekunder på serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Den var faktiskt väldigt dryg. Ta det inte som en förolämping. Varje bra serie-"makare" (då detta inte räknas som teckning) måste kunna ta kritik. tips: lägg ner mer än 14 sekunder på serien. 1. Jag kan ta kritik. Men det är ju inte bara att "badkritic" man ska ta till sig och det var någon som sa att den var bra så därför skrev jag att den var bra... 2. Jag är jävligt dålig på att gör saker så värst snabbt och inte är jag bra häller så det tog typ 8 minuter att göra den där :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 http://img130.imageshack.us/img130/9379/spriteserie15ly.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 26 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 http://img130.imageshack.us/img130/9379/spriteserie15ly.png Haha! Längtar tills uppföljaren! Bra serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2005 Tadaaa! http://img349.imageshack.us/img349/1858/spriteserie28sn.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts