Patrik Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Så, jag stal DieZls idé men här är min version av det. (fast diezls stämmer faktiskt mer än avd denna gör länge sen man gjorde en serie. Fin serie. Btw, welcome back! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Fin serie. Btw, welcome back! Tack jeddrar vad jag ahr postat mycket idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Så, jag stal DieZls idé men här är min version av det. (fast diezls stämmer faktiskt mer än avd denna gör länge sen man gjorde en serie. Hahaha, en av de bästa ever! Du borde jobba med att göra serier. Redigerad 21 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Hahaha, en av de bästa ever! Du borde jobba med att göra serier. Det gör jag. Håller på med en webcomic som kommer... antagligen suga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Så, jag stal DieZls idé men här är min version av det. (fast diezls stämmer faktiskt mer än avd denna gör http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/1111111.JPG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/222222.JPG länge sen man gjorde en serie. Hehe cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Fan vad bra P-C! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Nice P-C. Men du ska fortfarande veta att du är en lame-mother-fucker som whinar om hur hemskt allt är och ska lämna sajten for ever och sen kommer krypande tillbaka en månad senare. Det luktar PR-kampanj! Inget illa ment! Edit: ABO, stavfel. Redigerad 21 juni, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nice P-C. Men du ska fortfarande veta att du är en lame-mother-fucker som whinar om hur hämskt allt är och ska lämna sajten for ever och sen kommer krypande tillbaka en månad senare. Det luktar PR-kampanj! Inget illa ment! P-C goes Pommac-style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Nice P-C. Men du ska fortfarande veta att du är en lame-mother-fucker som whinar om hur hämskt allt är och ska lämna sajten for ever och sen kommer krypande tillbaka en månad senare. Det luktar PR-kampanj! Inget illa ment! Skrev aldrig att det var nåt hemskt med GTAsajten. du kan läsa mitt brev om du vill tack, Tiger, Elander och Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Den var bra P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Fean va coolt, Jag visste att alla mina uppmuntringar till P-c, att han skulle komma tillbaka skulle ge resultat! Weii detta är så coolt!! Jag är med i serier!"11 Min barndoms dröm!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Så, jag stal DieZls idé men här är min version av det. (fast diezls stämmer faktiskt mer än avd denna gör Aha nu ska han sno min idé också ... Hehe mycket bättre gjord... Redigerad 22 juni, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Fean va coolt, Jag visste att alla mina uppmuntringar till P-c, att han skulle komma tillbaka skulle ge resultat! Weii detta är så coolt!! Jag är med i serier!"11 Min barndoms dröm!11 .vadå bara dina! :'( jag har tagit ett par snack med P-C oxå.. jag snackade med honom timmarna innan han kom tillbaka.. .. äh.. fjolligt. fightas om vem som fick tillbax P-C ajja grym serie P-C.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 P-C goes Pommac-style. Han gör det nästan bättre än Pommac, se va glada alla är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 Han gör det nästan bättre än Pommac, se va glada alla är! Vi är inte glada (eh.. jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/serie21.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/serie21.PNG Den var ju ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 .vadå bara dina! :'( jag har tagit ett par snack med P-C oxå.. jag snackade med honom timmarna innan han kom tillbaka.. .. äh.. fjolligt. fightas om vem som fick tillbax P-C ajja grym serie P-C.. There's enough P-C for all of you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) Informerande. Pinnas i forum-delen av forumet? Redigerad 22 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2005 (redigerad) *BILD* Den borde alla nya meddlemmar få se när dom ska skriva sin första post eller nåt! Det är ju mer troligt att dom läser en serie än läser reglerna! Redigerad 22 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts