HemuleN Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Meningslöst våld mot legogubbar is teh shit. Jag kommer ihåg när man spenderade två timmar att bygga världens grej. Sen langa man den i väggen under höga skratt. Sen var det tillbaka till verkstaden igen... Those where the days Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ännu en sketen legoserie... Haha har du lagt upp dom på istheshit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Meningslöst våld mot legogubbar is teh shit. Jag kommer ihåg när man spenderade två timmar att bygga världens grej. Sen langa man den i väggen under höga skratt. Sen var det tillbaka till verkstaden igen... Mmm, krossa LEGO är kul. Jag och min kompis roade oss med att först bygga varsin jävla bil, rätt kraftiga blev dom också. Kommer ihåg lite av det, en gång skickade han sin bil med en jävla fart rätt in i mitt knä, aj! Sen lyckades han pricka min bil, han tog i så in i helvete att dels så gick lite delar sönder, och att det flög delar över hela vårt vardagsrum. Tror mamma har hittat alla nu, hon har städat ett antal gånger för att hitta alla delar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Meningslöst våld mot legogubbar is teh shit. Jag kommer ihåg när man spenderade två timmar att bygga världens grej. Sen langa man den i väggen under höga skratt. Sen var det tillbaka till verkstaden igen... O ja! Jag och min kusin byggde upp fort och ställde upp rena rama landskapet, för att sedan peppra sönder skiten med softair-guns. Tihi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2005 Haha har du lagt upp dom på istheshit? Nej, men Lego is teh shit ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 Nej, men Lego is teh shit ändå! Jaja, Men vi fluktar efter fler lego serier eller ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Ja nu drar jag upp den här tråden. Tycker det är mycket bättre en att skapa en ny för den här e ju så bra.... Och sen är det väll onödigt att starta en ny topic för en liten minikortiss? Japp. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/LOL.PNG Kanske ska göra en bättre längre någon annan gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 (redigerad) Ja nu drar jag upp den här tråden. Tycker det är mycket bättre en att skapa en ny för den här e ju så bra.... Och sen är det väll onödigt att starta en ny topic för en liten minikortiss? Japp. Kanske ska göra en bättre längre någon annan gång Jag sov inte, jag har sett på "Kicking and Screaming", trist film, men jag såg den bara för att det var Will Ferrell. Och han är naturligtvis bra som alltid. Redigerad 16 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Jag sov inte, jag har sett på "Kicking and Screaming", trist film, men jag såg den bara för att det var Will Ferrell. Och han är naturligtvis bra som alltid. Men du var inte på gtasajten när jag började skapa serien och sen så är det ju just det... En serie Så man får ju bästemma lite själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/LOL.PNG Hahahaha, Arman var coolast! Fungerar på att göra en jag också.. Men behöver insperation.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Faan vilka sköna serier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Sagan om P-Cs frånvaro: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/PC3_copy.jpg Inget illa menat P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Sagan om P-Cs frånvaro: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/PC3_copy.jpg Inget illa menat P-C Weii jag är med!! P-C kommer att gilla detta/inte .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 .tror at P-C tycker den serien är coolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Sagan om P-Cs frånvaro: Inget illa menat P-C Sagan om P-Cs frånvaro: Inget illa menat P-C HAHAHAHAHAHHA aldrig skrattat mer åt en serie i hela mitt liv!!!! hahahahahahahhahahahahahah okej kanske en överdrift. men bra serie samt väldigt ... VÄLDIGT sann EDIT: ska göra den sanna historien senare =P Redigerad 21 juni, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Gillade den där serien, utan att tycka den var rolig, men den var... bra! Helt enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Det enda jag tyckte var konstig var när du bestämt sa att du inte var tillbaka och du senare helt plötsligt var det aja wälcum back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Ja nu drar jag upp den här tråden. Tycker det är mycket bättre en att skapa en ny för den här e ju så bra.... Och sen är det väll onödigt att starta en ny topic för en liten minikortiss? Japp. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/LOL.PNG Kanske ska göra en bättre längre någon annan gång Haha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Haha... Quota inte sotra bilder med att bara skriva ett ord... Redigerad 21 juni, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Så, jag stal DieZls idé men här är min version av det. (fast diezls stämmer faktiskt mer än avd denna gör http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/1111111.JPG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/222222.JPG länge sen man gjorde en serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts