Jump to content

GTAsajten-Serier

xstreem
 Share

Recommended Posts

Meningslöst våld mot legogubbar is teh shit. Jag kommer ihåg när man spenderade två timmar att bygga världens grej. Sen langa man den i väggen under höga skratt. Sen var det tillbaka till verkstaden igen...

Mmm, krossa LEGO är kul.

Jag och min kompis roade oss med att först bygga varsin jävla bil, rätt kraftiga blev dom också. Kommer ihåg lite av det, en gång skickade han sin bil med en jävla fart rätt in i mitt knä, aj! >_<

Sen lyckades han pricka min bil, han tog i så in i helvete att dels så gick lite delar sönder, och att det flög delar över hela vårt vardagsrum.

Tror mamma har hittat alla nu, hon har städat ett antal gånger för att hitta alla delar. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meningslöst våld mot legogubbar is teh shit. Jag kommer ihåg när man spenderade två timmar att bygga världens grej. Sen langa man den i väggen under höga skratt. Sen var det tillbaka till verkstaden igen...

O ja!

Jag och min kusin byggde upp fort och ställde upp rena rama landskapet, för att sedan peppra sönder skiten med softair-guns.

Tihi!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...
Ja nu drar jag upp den här tråden. Tycker det är mycket bättre en att skapa en ny för den här e ju så bra....

Och sen är det väll onödigt att starta en ny topic för en liten minikortiss? Japp.

-_-

Kanske ska göra en bättre längre någon annan gång :rolleyes:

Jag sov inte, jag har sett på "Kicking and Screaming", trist film, men jag såg den bara för att det var Will Ferrell. Och han är naturligtvis bra som alltid. :(

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag sov inte, jag har sett på "Kicking and Screaming", trist film, men jag såg den bara för att det var Will Ferrell. Och han är naturligtvis bra som alltid. -_-

Men du var inte på gtasajten när jag började skapa serien och sen så är det ju just det... En serie :( Så man får ju bästemma lite själv :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sagan om P-Cs frånvaro:

Inget illa menat P-C :P

Sagan om P-Cs frånvaro:

Inget illa menat P-C :P

HAHAHAHAHAHHA aldrig skrattat mer åt en serie i hela mitt liv!!!! ;);):P^_^

:wub::wub::wub:

hahahahahahahhahahahahahah

okej kanske en överdrift.

men bra serie samt väldigt ... VÄLDIGT sann -_-

EDIT: ska göra den sanna historien senare =P