GTaJäGaReN Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 (redigerad) Jag har gjort en scen där man ser ett hus som rullar in och sen zoomas in.. vad ska jag göra sen? har inga idéer kvar Någon som kan komma på nåt kul jag kan göra i flash? Redigerad 29 april, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2005 Nån som får en navaja i fontanellen, faller mot sin död och vaknar upp i neverneverland. Spooky shit, sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Lägger den här för Legotopicen låstes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Öh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Lägger den här för Legotopicen låstes... Hahahahahahaha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Lägger den här för Legotopicen låstes... Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Lägger den här för Legotopicen låstes... HAHAHAHAHAHA "Va gott med ett huvud" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Jag har gjort en scen där man ser ett hus som rullar in och sen zoomas in.. vad ska jag göra sen? har inga idéer kvar Någon som kan komma på nåt kul jag kan göra i flash? Hehe. Om du inte kommigt längre så kan du fråga mig på msn. My ideas do never stop grow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Öh? Du har tydligen fel humor för sånt... Läs den i en korkad röst eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Du har tydligen fel humor för sånt... Läs den i en korkad röst eller nåt Elvis-snubben lever väl? Och dyker upp i nästa? Eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Lägger den här för Legotopicen låstes... Min första tanke som slog mig när jag läste den var : MetoC7 Den påminner mig om honom, dels för att stavningen är urusel, och dels för att det handlar om Lego Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Elvis snubben kan bli lite som Kenny från South Park antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hahahahahahaha!! Och du sa att Michael Jacksson bilden var dålig humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Lägger den här för Legotopicen låstes... HAHAHAHHAHAHAHAHA. Garvade åt hur dålig den var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ännu en sketen legoserie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Lol. Rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 Ännu en sketen legoserie... Ha ha ha bättre och bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 @xstreem: vaför slutar alla med att dom blir uppätna av en hajj. är det något i ditt undermedvetna som försäker ta sig ut genom aggretioner mot människor med hajjar. du borde ta itu med dina problem istället för att låta dina aggretioner gå ut i meningslöst våld som får oss andra att bli ledsna, stackars hajjar. ( ) //wiie pottzork goes psykolåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 @xstreem: vaför slutar alla med att dom blir uppätna av en hajj. är det något i ditt undermedvetna som försäker ta sig ut genom aggretioner mot människor med hajjar. du borde ta itu med dina problem istället för att låta dina aggretioner gå ut i meningslöst våld som får oss andra att bli ledsna, stackars hajjar. ( ) //wiie pottzork goes psykolåg. Min gammelfarmor dödades av en haj, om och om igen, därför slutar dom så... Nej, men seriöst, en kul grej? Eller... Njaa... Det bara blir så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 25 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2005 @xstreem: vaför slutar alla med att dom blir uppätna av en hajj. är det något i ditt undermedvetna som försäker ta sig ut genom aggretioner mot människor med hajjar. du borde ta itu med dina problem istället för att låta dina aggretioner gå ut i meningslöst våld som får oss andra att bli ledsna, stackars hajjar. ( ) //wiie pottzork goes psykolåg. Meningslöst våld mot legogubbar is teh shit. Jag kommer ihåg när man spenderade två timmar att bygga världens grej. Sen langa man den i väggen under höga skratt. Sen var det tillbaka till verkstaden igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts