xstreem Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hell yeah! That's more like it! Mer sånt! Hur går det med din serie då? Du skulle göra en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hur går det med din serie då? Du skulle göra en... Jag tröttnade... Men den involverande följande element: Funny och hans slott. En spegel på väggen som berättar vem som ondast i landet är. En förbannad Funny, som inte känner sig sedd av spegeln(med tanke på hans vampyr...ehh egenskaper har han ingen spegelbild). En vacker flicka med tomatsås i håret. ehm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jag tröttnade... Men den involverande följande element: Funny och hans slott. En spegel på väggen som berättar vem som ondast i landet är. En förbannad Funny, som inte känner sig sedd av spegeln(med tanke på hans vampyr...ehh egenskaper har han ingen spegelbild). En vacker flicka med tomatsås i håret. ehm... Ok.. Nej, nu får jag gå och äta frukost! Brb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Min serie eller vafan det ska va . ingen handling iaf ! EDIT: mena inget illa mot P-c Redigerad 31 december, 2004 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Mer trådar som spårar ur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Mer trådar som spårar ur... vadå mer trådar som spårar ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 vadå mer trådar som spårar ut ? Lista ut det du... Eller trådar som är totalt onödiga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Lista ut det du... Eller trådar som är totalt onödiga... inte den här iaf, den är störtskön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Kan jag få inspiriation av nån?? Vill göra ännu en serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Kan jag få inspiriation av nån?? Vill göra ännu en serie Här har du årets story...Tommy_fido spelar den rika hallicken....End of story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 inte den här iaf, den är störtskön Jag menar inte den här tråden! http://67.18.37.14/19/132/emo/ranting_w.gif Om du menade det. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Gud låt inte detta hända!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Gud låt inte detta hända!! There is no god moahahaha...hahaha...eh haha. Den var bra, tror dock du råkade blanda ihop mig och Stell där på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 There is no god moahahaha...hahaha...eh haha. Den var bra, tror dock du råkade blanda ihop mig och Stell där på slutet. Nej... Det ska vara StellHell som skapar StellHell sajtens Forum... Hur fan hade det sett ut om sidan hade blivit styrd av ett Buffy Fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Nej... Det ska vara StellHell som skapar StellHell sajtens Forum... Hur fan hade det sett ut om sidan hade blivit styrd av ett Buffy Fan? Vad är det för fel på Buffy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vad är det för fel på Buffy? Tjejen springer runt och leker med pinnar! Sparkar runt i luften och stönar! Väldigt drygt program... Min syrra avgudar det...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 *Funny tittar surt och smått uppriven mot Xstreem* Det är så oerhört mycket mer än så! (btw: Din syrra verkar vettig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 HAr inte Angel typ fått ett eget program på 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 HAr inte Angel typ fått ett eget program på 4 Mm...Angel har gått i 5 säsonger och sände den sista i Maj i år. *Funny hatar WB för att dom la ner serien.* Oops, nog off-topic för den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Haha jag är med på Xtreems flodvågs serie! Jag är den där känslofulla. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts