HOWHOW Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Tack P-C, Everest och Urachez! Episode 3 - Gate 5 - Get Gordon Haha, det där är riktig humor. Den bästa hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 .nej, tycker fortfarande att dom är tråkiga! Jagmåste ha underlig humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 .nej, tycker fortfarande att dom är tråkiga! Jagmåste ha underlig humor! Lay off the spam, son. Seriöst, vi har fattat att serierna inte faller dig i smaken. Sob story, end of story. För övrigt, nice, Upson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) .nej, tycker fortfarande att dom är tråkiga! Jagmåste ha underlig humor! Skämten är väl sådär, men kolla på deras ansiktsutryck.. eller ansikte och ansikte.. Men det är det som gör serien rolig, och det är inte nödvändigt att tjata på att du inte tycker den är rolig när många andra tycker det. Redigerad 7 februari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Lay off the spam, son. ?? Det är väl inte spam om han säger att han inte tyckte om den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 ?? Det är väl inte spam om han säger att han inte tyckte om den? Inte direkt, men det räcker väl att tjöta om det en gång? (Anspelar på det faktum att han postade två gånger om det)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Detta är en serie om hur Vinnecool blev den han är idag. Fint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Inte direkt, men det räcker väl att tjöta om det en gång? (Anspelar på det faktum att han postade två gånger om det)... Jag tänkte lite grann på serien SERIEN! Inte Serien gate-5 eller vad den hette, utan serien serien... eller nåt... Förövrigt tyckte jag att hans 2 första avsnitt var roliga... inte gate-5 då utan de två första han gjorde.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Tack P-C, Everest och Urachez! Episode 3 - Gate 5 - Get Gordon "Maybe it was just a dream" "Or maybee I went up in the tower and closed it.." hahaha den avr bäst! glöm inte att posta i Garrys Mod Sweden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 hahaha den avr bäst! glöm inte att posta i Garrys Mod Sweden Mja, borde väl fungera lika bra i det engelska forumet? Upson: Knug! Forstätt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Syn att denna tråd försvann! *RÄFRÄSH* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Tack P-C, Everest och Urachez! Episode 3 - Gate 5 - Get Gordon Haha. Gör fler! Jag älskar den sortens humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Detta är en serie om hur Vinnecool blev den han är idag. HAHAHAHAHA!!!! Lugnt den bästa på länge (även om jag inte kollat i denna topic på länge)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Trött... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Vill oxå vara med!! Om jag kommer med i ngn serie...kan ni väl PM:a mig? Är inte inne på just den här delen så mkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Trött... Shit vad jag garvade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Shit vad jag garvade! Så rolig kan den inte ha varit! Om HOWHOW inte har något emot att vara en "korkad" huvudkaraktär i serier så kanske jag fortsätter kanske med korta serier med Upson och Vinne... Och kanske fler personer... Men dom tre ska va huvudkaraktärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Så rolig kan den inte ha varit! Om HOWHOW inte har något emot att vara en "korkad" huvudkaraktär i serier så kanske jag fortsätter kanske med korta serier med Upson och Vinne... Och kanske fler personer... Men dom tre ska va huvudkaraktärer Också ska jag få vara med på tavlor osv som jag brukar få va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Så rolig kan den inte ha varit! Kanske inte, men jag garvade ändå! Fick ryck så farsan fick kolla vad f*n jag höll på med! nu är jag trött! Godnatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Här it is! HOWHOW serie part. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts