Crice Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 En liten en av Pico. Ganska rolig. No offense to anyone. http://img194.exs.cx/img194/2799/soadwubbie7xd.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Genialt! Speciellt slutorden, orginellt och härligt...mer av detta, sannerligen! --------------------- The Devil: You ever fuck a blind girl? Harry Block: No. That I never did. The Devil: Oh, they're so grateful. ------------------- Meningslöst våld ihopblandat med manus a la porrfilmskvalitet är highly underrated! Fortsätt!! Redigerad 6 februari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Nuhar jag gjort en serie... Den blev... annorlunda.... Redigerad 6 februari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 En liten en av Pico. Ganska rolig. No offense to anyone. http://img194.exs.cx/img194/2799/soadwubbie7xd.jpg Hahahah den var cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Detta är en serie om hur Vinnecool blev den han är idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Detta är en serie om hur Vinnecool blev den han är idag. Cool Vilket program ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Cool Vilket program ? Ser ut som Photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Ser ut som Photoshop Japp. Först skissad i Paint, sen omritad i Flash, sen skuggad i PH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Japp. Först skissad i Paint, sen omritad i Flash, sen skuggad i PH. Tänkte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Haha vi får jobba paralellt! Eftersom mina grabbar kommer börja röra på sig snart lär de träffa dina Eller så kan vi starta ett sammarbete... Eller en fight? jag har en lite rolig ide' men du får redigera den så att dina gubbar är rosa eller blåa eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Eller en fight? jag har en lite rolig ide' men du får redigera den så att dina gubbar är rosa eller blåa eller nåt Mina tre huvudkaraktärer har blå, gul respektive rosa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Mina tre huvudkaraktärer har blå, gul respektive rosa... Mina har inget särskilt... det är bara två.. måste komma på namn åt dom BTW är det nån som kan göra pratbubblor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Detta är en serie om hur Vinnecool blev den han är idag. HAHAHA! Jag är med! FAN VA NICE! Tack så jäkla mycket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Episode 2 - Gate 5 - Get Gordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Episode 2 - Gate 5 - Get Gordon Nej, det där är inte min sorts seriesmak... inte rolig allst... sorry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nej, det där är inte min sorts seriesmak... inte rolig allst... sorry... Den är inte speciellt rolig, men jag måste få igång storyn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Episode 2 - Gate 5 - Get Gordon Hahahahaha! lugnt den bästa episoden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Jag diggar Upsons serier hårt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nej, det där är inte min sorts seriesmak... inte rolig allst... sorry... Va'?! Den var ju kung! Mycket bra Upson! Den bästa hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Tack P-C, Everest och Urachez! Episode 3 - Gate 5 - Get Gordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts