xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Asså=Altså Jag är 11 år och har inte brutit mot den där åldersgräns regeln. Ok, nu räcker det med Spam! No more! Ok!? Ta den konversationen över nån ghay chatt eller Ehm-Ehs-Ehn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Ok, nu räcker det med Spam! No more! Ok!? Ta den konversationen över nån ghay chatt eller Ehm-Ehs-Ehn! Vadå spam? Det är väl inte spam om jag säger till den där korp snubben att jag är minde än 12-13.. Jag tänker inte registera mig på några bögiga chat grejjor bara för att jag ska kunna prata med dig. Redigerad 29 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Ok, nu räcker det med Spam! No more! Ok!? Ta den konversationen över nån ghay chatt eller Ehm-Ehs-Ehn! Tack för den du...varför just på en gay-chatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Vadå spam? Det är väl inte spam om jag säger till den där korp snubben att jag är minde än 12-13.. Skit samma! Ta det över en ghay chatt eller M-S-N!!! Skulle passat bra med en munk nu... Editatione: Med ghay chatt menar jag typ Funplanet eller nåt sånt skit... Redigerad 29 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Tack för den du...varför just på en gay-chatt? Darför att han inte orkar registrera sig på någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Vadå spam? Det är väl inte spam om jag säger till den där korp snubben att jag är minde än 12-13.. Jag tänker inte registera mig på några bögiga chat grejjor bara för att jag ska kunna prata med dig. HAHA!! Korp snubben....var fick du det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Akta er snart kommer den där EvilFunnyBunnyLin och låser skiten ur den här topicen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 HAHA!! Korp snubben....var fick du det ifrån? "RavenE":s namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Skit samma! Ta det över en ghay chatt eller M-S-N!!! Skulle passat bra med en munk nu... Editatione: Med ghay chatt menar jag typ Funplanet eller nåt sånt skit... Ja, iof....du menar alltså chat sidor där det mest är små ungar som skriver med en miljon utropstecken eller frågetecken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Akta er snart kommer den där EvilFunnyBunnyLin och låser skiten ur den här topicen! Mm, därför ber jag dom prata på MSN eller Fun-"Ghay"-Planets Chatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Akta er snart kommer den där EvilFunnyBunnyLin och låser skiten ur den här topicen! *springer och gömmer mig under sängen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Sorry för dubbelpost Okej, jag ska tejpa ihop mina händer så att jag inte ska skriva ngt mer i den här topicen!! Jag ger mig nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Stunden alla väntat på!! En ny serie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Älska mitt utseende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Hahaha!! Det där var fan kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Jag var med! Oh my, vad söt jag var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 CCCCCCCCCCool.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Grym!! Känner mig dock utelämnad...haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Varför fick inte jag vara m,ed? Jag sa ju något om marilyn manson, tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Grym!! Känner mig dock utelämnad...haha. Man kan inte va i rampljuset hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts