xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Fin serie ! Undrar bara när jag blev dysse på engelska Men du ska föreställa Yoda, han har lite svårt med engelskan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Sorry för dubbelpost! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Muhaha fan va grym jag är döda försvarslösa flugor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Muhaha fan va grym jag är döda försvarslösa flugor Det är en geting(stavning?)! Patrik rättare sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Det är en geting(stavning?)! Patrik rättare sagt! JAHA! Härligt att mörda hursomhelst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 JAHA! Härligt att mörda hursomhelst! Uhm... Inte bokstavligen va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Uhm... Inte bokstavligen va? Jodå varje dag ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jodå varje dag ... Knutby Pastorn! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Knutby Pastorn! :'( Nej jag är inte pastorn jag kommer från Kalifornien! Jag flyttade hem igen till mitt muséeum för några veckor sen: i lov i't Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 @xstreem Kan inte jag få vara med i nån rolig serie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 @xstreem Kan inte jag få vara med i nån rolig serie? Ska nog inte göra mer serier idag... Kanske, ska tänka på saken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Sorry för dubbelpost! Bajsig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Ska nog inte göra mer serier idag... Kanske, ska tänka på saken! Stor bokstav Weeiii....du kan la PM:a mig om jag kommer med i ngn serie? brukar inte vara inne i just den här delen av forumet så mkt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Bajsig. Moget? Haha, sånt det tycker vi om... Nej men, det var rätt omoget... Bara för du inte fick säga din "kända" replik? Eller att du hade något spenat liknande mellan tänderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Bara för du inte fick säga din "kända" replik? Eller att du hade något spenat liknande mellan tänderna? Jag struntar i om jag får säga "min kända replik" eller inte, den var bajsig darför att du hade bajsat på den. Jag är mognare än dig och din dumma mamma sammanlagt! Redigerad 29 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Du har en liten roll i min om det gör dig gla'! Jo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Jag struntar i om jag får säga "min kända replik" eller inte, den var bajsig darför att du hade bajsat på den." Också var det ju det här tjatet med Stor bokstav asså...du kan ju inte vara mer än 12-13år eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Också var det ju det här tjatet med Stor bokstav asså...du kan ju inte vara mer än 12-13år eller? Testa med 10-11... Men han beter sig som 4-5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 asså...du kan ju inte vara mer än 12-13år eller? Asså=Altså Jag är 11 år och har inte brutit mot den där åldersgräns regeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Asså=Altså Eller "alltså", som det heter på korrekt svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts