Jacker Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vad hände med de klassiksa serierna? Detta blir inlägg 1000 i denna tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Vad hände med de klassiksa serierna? Detta blir inlägg 1000 i denna tråd! Klassiska serierna? dom serierna är döda! länge leve dom klassiska serierna! Redigerad 27 januari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) För måååånga sekunder.. Inte kul att läsa samma text 10 gånger om.. Och om du tar nååågra sekunder hinner man inte läsa. Därför är det bättre med en nästa-scen-knapp.. Buske? "Bredband" från Telia får du fixa själv Tripod var super förut, innan dom fixade sina jävla templates.. Passagen går ju också.. albin bygger om sin sida.. jag har ett "account" där med 30 MB.. kan få mer om jag behöver det.. rekommenderar han, fast han lägger ju inte till vemsomhelst ÄDIT: Orka med griniga ungar ... Gör en själv då... Redigerad 28 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Off topic, men ändå ganska "lolligt" den här tråden har fått 51 sidor på efaxt en månad (nästan) ... spammtråd No1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Okay seriöst dagens överdrift! Om du måste se om den 10 gånger så suger du stenhårt på att läsa... 2 gånger borde räcka... ÄDIT: Det finns ju vanliga serier några sidor bak... Kanske inte lika bra som i början men de räknas fortfarande right? Min nästa blir en "klassisk" serie... Diaz han "måste" inte läsa den 10 gånger... han HINNER läsa den 10 gånger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 dom serierna är döda! länge leve dom klassiska serierna! .w0rd to the nörd. I got löv for classic Serierna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 28 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2005 Till alla som saknar det gamla serierna gör egna! Kom igen sluta hacka på andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Äh ni ska alla komma ihåg att ni bara bajjtar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 En klassiker... Eller kalla det vad ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Känns skönt att vara forumets flowerboy... ..bra serie (motherfucker!)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 PANI WANTS TO BE IN COMIC NOW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 PANI WANTS TO BE IN COMIC NOW. Pani can make an own comic...NOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 En klassiker... Eller kalla det vad ni vill. Har en liten fråga.. är den där microvågsungnen jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Har en liten fråga.. är den där microvågsungnen jag Nej... Det är Arvid... Du vet hans signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 (redigerad) Wie, min R*-skylt kom med Skum serie... Vill notera att min signatur fick jag från KalleR (f.d. GTA3 Player) som då hade en gul R*-logga. @Diezl: Jag är ingen grinig unge.. Jag säger bara vad jag tycker EDIT: Grinig unge kan du vara själv, du verkar ju inte kunna läsa ordentligt? Redigerad 29 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Pani can make an own comic...NOW! NEJE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 NEJE! Du har en liten roll i min om det gör dig gla'! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 Hehe nice serier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 En klassiker... Eller kalla det vad ni vill. Blä... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2005 En klassiker... Eller kalla det vad ni vill. Fin serie ! Undrar bara när jag blev dysse på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts