Diezl Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Finnen must die! Ett bildspel gjord av mig! Uppdelad på fyra delar (tack silentwhisper)... Ni kan ju spekulera i vem som är finnen ... Del 1 Del 2 Del 3 Del 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Finnen must die! Ett bildspel gjord av mig! Uppdelad på fyra delar (tack silentwhisper)... Ni kan ju spekulera i vem som är finnen ... Del 1 Del 2 Del 3 Del 4 Jag hatar dina gif-serier.. Gör i flash, och så ska man kunna trycka på en next-knapp eller nåt när man läst klart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Snyggt..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) Jag hatar dina gif-serier.. Gör i flash, och så ska man kunna trycka på en next-knapp eller nåt när man läst klart.. @ GTAjägaren - Eftersom du är så smart kan du väl säga vilket program man ska ha och vart man ska kunna ladda upp så stora filer... Har du lässvårigheter? Om det är så svårt läs om det då... Redigerad 27 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Men det blir ju inte lika roligt om man måste klicka bort och sen klicka fram hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 (redigerad) @ GTAjägaren - Eftersom du är så smart kan du väl säga vilket program man ska ha och vart man ska kunna ladda upp så stora filer... Har du lässvårigheter? Om det är så svårt läs om det då... Flash tar inte upp 5 MB som gifanimationer verkar göra.. Ladda upp.. Om du har Telia har du två sidor du kan använda.. Tripod, Spray, gsmalbin (Han har egen server..) Annars har jag en webserver.. Fast den är dock inte uppe 24/7... Och nej, jag har inte lässvårigheter.. Hurså? EDIT: Flashfilmer gör du enkelt med ett Flashprogram.. Macromedia Flash MX 2004 Professional använder jag, funkar utmärkt Redigerad 27 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Gör i flash, och så ska man kunna trycka på en next-knapp eller när man läst klart Jag har satt måånga sekunder på det längre texterna... Om du kan läsa i någelunda fort borde du hinna... Vadå jag ska köpa ett speciellt program för att göra animationer... Nej tack... BTW: Tripod suger... Segt som fan. Gärna Telia om du betalar... gsmalbin funkar ju inte (iallafall inte på min maskin får bara upp error) temporärt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag har satt måånga sekunder på det längre texterna... Om du kan läsa i någelunda fort borde du hinna... Vadå jag ska köpa ett speciellt program för att göra animationer... Nej tack... BTW: Tripod suger... Segt som fan. Gärna Telia om du betalar... gsmalbin funkar ju inte (iallafall inte på min maskin får bara upp error) temporärt? Nej, GIF-bilderna duger.. Snyggt jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Finnen must die! Ett bildspel gjord av mig! Uppdelad på fyra delar (tack silentwhisper)... Ni kan ju spekulera i vem som är finnen ... Del 1 Del 2 Del 3 Del 4 Vem är "Finnen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Cool Diezl ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Vem är "Finnen"? Have a WILD guess... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Have a WILD guess... Sikorka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Sikorka. Ähh någon kommer säkert på det annars så får jag väl säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Ähh någon kommer säkert på det annars så får jag väl säga... Tigern? Skön serie förövrigt! Ambitiöst att animera! Keep up! (Dessutom fick jag en stor roll...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Jag har satt måånga sekunder på det längre texterna... Om du kan läsa i någelunda fort borde du hinna... Vadå jag ska köpa ett speciellt program för att göra animationer... Nej tack... BTW: Tripod suger... Segt som fan. Gärna Telia om du betalar... gsmalbin funkar ju inte (iallafall inte på min maskin får bara upp error) temporärt? För måååånga sekunder.. Inte kul att läsa samma text 10 gånger om.. Och om du tar nååågra sekunder hinner man inte läsa. Därför är det bättre med en nästa-scen-knapp.. Buske? "Bredband" från Telia får du fixa själv Tripod var super förut, innan dom fixade sina jävla templates.. Passagen går ju också.. albin bygger om sin sida.. jag har ett "account" där med 30 MB.. kan få mer om jag behöver det.. rekommenderar han, fast han lägger ju inte till vemsomhelst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Tigern? Såklart, jag missade det där med "Uppmärksamhet genom lögner" och gubben som stog och grät. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Såg ni inte att det var tiger woods som var finnen? altså tigern som han menar såg jag direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Sikorka. ORD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 Fin! Ehm, lite spam men jag har inget mer att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2005 50 sidor! ska vi fira med ett glas på krogen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts