Funnylin Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag anmäler mig. Haha, vad mediakåt jag är... Jag är mer mediakåt än du någonsin varit din...ehm...vad sysslar jag med? Btw varför skulle jag bli arg? Du kanske inte eh...gillar humor och skulle hellre spelat rollen som en totalt humorbefriad liten gubbe vid namn Karl Ruben Svärdfjårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag vet.. det var därför jag inte vart arg ! .. .. Btw varför skulle jag bli arg? Edit: Diezl ingen fara.. Grymt skön film.. Väntar på nästa! Ohh jag vette fan om det blir någon film på ett tag... som sagt så var det hårdare än jag trodde att det skulle bli... Men en väldigt kort film med typ en dialog kanske det blir vem vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Lite... fast du kan komma med i vilken serie som helst med blomförsäljaren Haha, exakt. En folkkär figur. Funnylin. Du har nog rätt, du vinner =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 "Flykten från döden" Starring: HowHow Av: Diezl Det finns en filmgenre som heter dogma som baseras på att filmen inte har några krav på film och ljudteknik... Jag tar detta in i en ny dimension med min egen Hackma alltså att filmen hackar en del... Eftersom Silentwhisper har en begränsning på 1 megabyte per fil så är den uppdelad... ledsen för detta ni får försöka hålla kvar handlingen medans ni byter del På flera ställen är det svårt att hinna läsa texten... Jag orkar inte fixa det så ni får se om den helt enkelt (varje klipp är ändå inte så långa) Del 1 Del 1.5 Del 2 Del 3 Del 4 Del 4 fortsättning Tack till alla som velat vara med i filmen... Hoppas ni gillar den! Fet rulle! Jag fick en stor roll! Funderar på att sätta ihop ett Gate 5 avsnitt idag... ska nog börja med en story nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ohh jag vette fan om det blir någon film på ett tag... som sagt så var det hårdare än jag trodde att det skulle bli... Men en väldigt kort film med typ en dialog kanske det blir vem vet... Lol ok ! Du kanske inte eh...gillar humor och skulle hellre spelat rollen som en totalt humorbefriad liten gubbe vid namn Karl Ruben Svärdfjårt.! Kanske det kanske! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Du Diezl ! om du ska göra en till film vill jag var med som offer eller .. hjälte? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Du Diezl ! om du ska göra en till film vill jag var med som offer eller .. hjälte? (:!!! Ledsen men just nu håller jag på att göra ett bildspel med väldigt få roller som jag fyllt upp med personer som jag tycker passar i rollen. Men kanske en statis roll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Weeeii! Tack du är kung! Redigerad 16 januari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Ää jag lägger upp den här... Ny_tt__WinRAR_ZIP_archive.zip Redigerad 16 januari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) HEhe jag har gjort en "film" om stackars funnylin.... hoppas den funkar (:!!! Redigerad 16 januari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Ganska snyggt gjort med ljuden och sånt men du kanske borde fila lite på storyn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 HEhe jag har gjort en "film" om stackars funnylin.... hoppas den funkar Vi som inte har Powerpoint då..? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Vi som inte har Powerpoint då..? Höhö, det kan jag räkna ut med bakhuvet xD BTW, snyggt, men lite för snabbt Redigerad 16 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Vart tog Gta-serierna vägen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Sorry! Jag glömde bort det!!! ska nog fixa nån snart! HEhe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Jag väntar bara på motivationen... Det är rätt jobbigt att sätta ihop en serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Da Thrädd is dajing! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Det var den första måttligt roliga serien du gjorde. Inget som fick mig skratta dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2005 Del 2... Kommer nog med del 3 ikväll eller imorrn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts