Jump to content

GTAsajten-Serier

xstreem
 Share

Recommended Posts

Jag vet.. det var därför jag inte vart arg ! ^_^ .. ..

Btw varför skulle jag bli arg? :lol:

Edit: Diezl ingen fara.. Grymt skön film.. Väntar på nästa! :P

Ohh jag vette fan om det blir någon film på ett tag... som sagt så var det hårdare än jag trodde att det skulle bli... Men en väldigt kort film med typ en dialog kanske det blir vem vet...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Flykten från döden"

Starring: HowHow

Av: Diezl

Det finns en filmgenre som heter dogma som baseras på att filmen inte har några krav på film och ljudteknik... Jag tar detta in i en ny dimension med min egen Hackma alltså att filmen hackar en del...

Eftersom Silentwhisper har en begränsning på 1 megabyte per fil så är den uppdelad... ledsen för detta ni får försöka hålla kvar handlingen medans ni byter del

På flera ställen är det svårt att hinna läsa texten... Jag orkar inte ^_^ fixa det så ni får se om den helt enkelt (varje klipp är ändå inte så långa)

Del 1

Del 1.5

Del 2

Del 3

Del 4

Del 4 fortsättning

Tack till alla som velat vara med i filmen... Hoppas ni gillar den! :P

Fet rulle!

Jag fick en stor roll!

Funderar på att sätta ihop ett Gate 5 avsnitt idag... ska nog börja med en story nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ohh jag vette fan om det blir någon film på ett tag... som sagt så var det hårdare än jag trodde att det skulle bli... Men en väldigt kort film med typ en dialog kanske det blir vem vet...

Lol ok ! :P

Du kanske inte eh...gillar humor och skulle hellre spelat rollen som en totalt humorbefriad liten gubbe vid namn Karl Ruben Svärdfjårt.!

Kanske det kanske! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor