xstreem Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Ska se vad jag kan göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Jag har gjort en efter-serie om denna film ,lägger upp den nu... Redigerad 15 januari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Howhow du lägger väl upp DIN FILM SOM DU HAR GJORT på söndag va? Redigerad 15 januari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Haha fyfan vad bra. Fast jag hade ingen aning om att jag gjorde en film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag har gjort en efter-serie om denna film ,lägger upp den nu... Din svenska är så jävla dålig så jag fattar fan inte vad som står. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Din svenska är så jävla dålig så jag fattar fan inte vad som står. Fattade hela serien... Du kanske kan peka ut vad som var fel stavat eller vad du stör dig på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) D'oh, det blev inte som jag ville. Fick slut på fantasi. HAHA! En serie om mig känner mig hedrad! @ Xstreem: Jag vill va me!!! Vilken roll som helst (gärna ond ) Ädit: Whatta??? Ooo Shit mamma! Bli dödad av funnylin nästan en ännu större ära! Ädit #2: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/thisthreadrocks_copy.jpg Redigerad 15 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Tackar Tackar! Skribb: försöker du mobba mig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Sikorka jag vill också va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Tackar Tackar! Skribb: försöker du mobba mig eller? Försöker? Om jag ville mobba dig så skulle jag göra det. Jag radar bara upp fakta, hur kul är det att göra en serie som ingen förstår någonting av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 'ok vad har du gjort då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 "Flykten från döden" Starring: HowHow Av: Diezl Det finns en filmgenre som heter dogma som baseras på att filmen inte har några krav på film och ljudteknik... Jag tar detta in i en ny dimension med min egen Hackma alltså att filmen hackar en del... Eftersom Silentwhisper har en begränsning på 1 megabyte per fil så är den uppdelad... ledsen för detta ni får försöka hålla kvar handlingen medans ni byter del På flera ställen är det svårt att hinna läsa texten... Jag orkar inte fixa det så ni får se om den helt enkelt (varje klipp är ändå inte så långa) Del 1 Del 1.5 Del 2 Del 3 Del 4 Del 4 fortsättning Tack till alla som velat vara med i filmen... Hoppas ni gillar den! YEAH! Jag och någon till (vem va det nu?) döda HOWHOW! YES! Im the champion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 YEAH! Jag och någon till (vem va det nu?) döda HOWHOW! YES! Im the champion! Döden (Upson) ropar på dig och Crice... Nu gissa vem den andra är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Fett mycket man var med då? Ajja man fick ju se min påse:shifty: Redigerad 15 januari, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Fett mycket man var med då? Ajja man fick ju se min påse:shifty: Du hade ju iaf den bästa repliken och mest humoristiska scenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 BRA SERIER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Fett mycket man var med då? Ajja man fick ju se min påse:shifty: Sorry det var inte meningen att du skulle försvinna så fort men på slutet gjorde jag filmen ganska slarvigt... ska göra en ny serie (inte film), där kan du få vara med... Måste bara komma på vad den ska handla om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Sorry det var inte meningen att du skulle försvinna så fort men på slutet gjorde jag filmen ganska slarvigt... ska göra en ny serie (inte film), där kan du få vara med... Måste bara komma på vad den ska handla om Jag anmäler mig. Haha, vad mediakåt jag är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag anmäler mig. Haha, vad mediakåt jag är... Lite... fast du kan komma med i vilken serie som helst med blomförsäljaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Du hade ju iaf den bästa repliken och mest humoristiska scenen. Jag vet.. det var därför jag inte vart arg ! .. .. Btw varför skulle jag bli arg? Edit: Diezl ingen fara.. Grymt skön film.. Väntar på nästa! Redigerad 15 januari, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts