Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Vafan silentwhisper är nere jag som skulle lägga upp filmen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Jag har gjort en serie om Snälla P-c! Ska lägga upp den snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Vafan silentwhisper är nere jag som skulle lägga upp filmen ! Doh! Kan du inte lägga upp den på något annat ställe? Jag vet inga fler än silentwhisper, så jag kan inte säga något men någon annan kan väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Den sanne P-C, inte direkt kul! Men SANN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Hahahah ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Sämsta hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Lär dig svenska tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) HAha! f*n va kung jag är! :"> unda hur DEN VERKLIGE p-c reagerar när jag har avslöjat hans SANna jAG! EDIT: kan ingen få han att komma hit? Redigerad 15 januari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Det är kul att göra serier!!!! kan inte nån till göra de eller ge mig insperation? Jag vill göa en till! men vad ska den handla om?? :'( Redigerad 15 januari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 @Skribb: Menar du mig? Jag kan svenska bra. @Sikorka: Det är nog bara du som tycker du är rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Den sanne P-C, inte direkt kul! Men SANN! Det där var sämre än Bill Cosby på droger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 haha så dålig? mohaha W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Sluta gnälla på andra om ni inte gör bättre själv! Det är exakt så svaga människor håller på. De hackar på andra för att öka sitt eget självförtroende. Det är riktigt jävla svaga människor som behöver vård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) "Flykten från döden" Starring: HowHow Av: Diezl Det finns en filmgenre som heter dogma som baseras på att filmen inte har några krav på film och ljudteknik... Jag tar detta in i en ny dimension med min egen Hackma alltså att filmen hackar en del... Eftersom Silentwhisper har en begränsning på 1 megabyte per fil så är den uppdelad... ledsen för detta ni får försöka hålla kvar handlingen medans ni byter del På flera ställen är det svårt att hinna läsa texten... Jag orkar inte fixa det så ni får se om den helt enkelt (varje klipp är ändå inte så långa) Del 1 Del 1.5 Del 2 Del 3 Del 4 Del 4 fortsättning Tack till alla som velat vara med i filmen... Hoppas ni gillar den! Redigerad 15 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 serierna är roligare... men det va ett bra jobb! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 HAHA! Så jävla skön med dom två sista avsnittena. "Jag är döden"-grejen tog hem allt. Haha, och så jävla kul, det kommer en kille springande och skriker "KAN NÅGON TA AV DEN HÄR JÄVLA PÅSEN?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 serierna är roligare... men det va ett bra jobb! Det kommer nog bli snygga serier i fortsättningen... att göra film var så jävla jobbigt men det var kul att kunna göra en iallafall . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) YAAAY! Jag sköt honom med en Tommy-gun! LYCKA, ÄDLA LYCKA. EDIT: D'oh, det var en pistol. Redigerad 15 januari, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Starring howhow. Ska kolla nu. Haha, fyfan va bra. Jag vart dödad men det kan jag leva med.. hum, det där lät konstigt. Redigerad 15 januari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Starring howhow. Ska kolla nu. Mmmmm.. jag sköt dig. Lycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts