Upson Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Ni kan anmäla er till statiser någon av er kan bli mördare men det väljer jag ... Jag vill göra nåt... TACK MyStiC Redigerad 14 januari, 2005 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Statist... ...hur liten roll har en statist, om jag får fråga? Okej jag gör dig till mördare Btw: Statist en replik @ MetoC7 jag menade att du var offret i filmen som jag håller på att göra (alltså den som ska dö) eftersom du trackade ner på Skåne... jag skämtade vilket jag trodde du fattade... Redigerad 14 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Åh, juste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Håller på att göra en film jag har ett par roller som ska fyllas. Hitills: Offer #1: - HOWHOW Offer #2: - Hemligt Allsmäktig: Diezl Mördare #1: Upson Mördare #2: Okka Mördare #3: Lindström Mördare #4: Luddee Mördare #5: Mystic Mördare #6: Crice Statist #1: Frenzy Statist #2: Ebeeto Statist #3: --- En roll kvar... Filmen är också nästan klar . Förvänta er inget storslaget! Skulle kunna ta sista platsen jag. Nu vet du det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Håller på att göra en film jag har ett par roller som ska fyllas. Hitills: Offer: - HOWHOW Allsmäktig: Diezl Mördare #1: Upson Mördare #2: Okka Mördare #3: Lindström Mördare #4: Luddee Mördare #5: Mystic Mördare #6: Crice Statist #1: Frenzy Statist #2: Ebeeto Statist #3: Tackleberry Fullt Xstreem som idiot som springer förbi i bakgrunden och försöker synas! Som fjortisar gör när dom ser en nyhetskamera! Också kan jag ha BH och sånt på mig med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Xstreem som idiot som springer förbi i bakgrunden och försöker synas! Som fjortisar gör när dom ser en nyhetskamera! Också kan jag ha BH och sånt på mig med! Aha, Xstreem som en "lins-lus"... Ja, varför inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vi får väl se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Aha, Xstreem som en "lins-lus"... Ja, varför inte Men så är jag inte i vanliga fall... Iaf ingen fjortis... Men det hade varit kul om man hittat lite såna kameror så hade man retat kameramännen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Du jag hittar bilden på dig som pico gjorde vet du var den är? behöver den om du ska va med . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Gör en ny tråd "GTAsajten-Teckande Filmer" eller nåt Btw, jag ska nog börja pilla på en film nu.. Den ska bli bra, så jag ska nog hålla på med den ett jääävla bra tag Gör mer Gate 5, dom äger så hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Gör en ny tråd "GTAsajten-Teckande Filmer" eller nåt Btw, jag ska nog börja pilla på en film nu.. Den ska bli bra, så jag ska nog hålla på med den ett jääävla bra tag Gör mer Gate 5, dom äger så hårt Jag anmäler mig såhär i förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Gör en ny tråd "GTAsajten-Teckande Filmer" eller nåt Btw, jag ska nog börja pilla på en film nu.. Den ska bli bra, så jag ska nog hålla på med den ett jääävla bra tag Gör mer Gate 5, dom äger så hårt Skit, det blev nått skumt. Samma inlägg två gånger. Stena mig. Redigerad 14 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag anmäler mig såhär i förhand. Ok, i början gör jag en förstenad blomsterhandlare som står och slickar på blommor, eller nåt sånt.. Ska göra en lista, någon annan som vill vara med? (Det är inte säkert att denna film kommer bli 100% klar!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vette fan om det är någon bra ide... Tar så jävla långt tid (om man ska ha en normallång). Fast jag har ändå inget att göra ikväll så :"> ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Kommer det fler gate 5? Den där med face-feet är så jävla br . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Håller på att göra en film jag har ett par roller som ska fyllas. Hitills: Offer: - HOWHOW Allsmäktig: Diezl Mördare #1: Upson Mördare #2: Okka Mördare #3: Lindström Mördare #4: Luddee Mördare #5: Mystic Mördare #6: Crice Statist #1: Frenzy Statist #2: Tackleberry Fullt Åfan! haha, jag bad inte ens om att få va med! Här va man populär ! Jag är gärna med. EDIT: Du där, du jägarn! Jag är gärna med... hehe... typ som en sorts soldat som märker när alla ljuger... typ! Redigerad 14 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Det är en stor ära att få vara offer.. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Åfan! haha, jag bad inte ens om att få va med! Här va man populär ! Jag är gärna med. EDIT: Du där, du jägarn! Jag är gärna med... hehe... typ som en sorts soldat som märker när alla ljuger... typ! Asså jag tog med dig i rollen för att du passade i rollen som mördare av den person som jag tänkte ha som offer... Fast sen bytte jag offer, åh då orkade jag inte byta dessutom så kan en militär funka ganska bra. . @ HowHow: Du är ett riktigt bra offer i filmen . Du kommer ha en rolig dialog med Upson... Ska lägga up den imorrn (eller egentligen idag men ni fattar). Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Du kan la slänga in mig nånstans? Redigerad 15 januari, 2005 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 JAG VILL VARA MED!!! JAG VILL VARA MED!!! JAG MÅSTE FÅ VARA MED!"!! snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts