MyStiC Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Skulle vilja va mördare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Omg, ja anmäler mig gärna som ett offer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Håller på att göra en film jag har ett par roller som ska fyllas. Hitills: Offer #1: - Inte bestämt - Offer #2: - Hemligt - Allsmäktig: Diezl Mördare #1: --- Mördare #2: --- Mördare #3: --- Mördare #4: Luddee Mördare #5: --- Mördare #6: --- Statist #1: Frenzy Statist #2: --- Statist #3: --- Ni kan anmäla er till statiser någon av er kan bli mördare men det väljer jag ... Vad menar du med film? Och vad menar du med offer? Typ som vulgära, rödhåriga och elaka människor gör/gjorde.. Annars kan du väl sätta tillbaks mig som offer.. Redigerad 14 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Haha läste några sidor bakåt.. Riktigt sköna serier Upson! Redigerad 14 januari, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Uppdaterad! Med film menar jag en halvtaskigt animerad film men cool ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Uppdaterad! Med film menar jag en halvtaskigt animerad film men cool ! Ey, kom igen, jag får vara mördare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Ey, kom igen, jag får vara mördare! Vad ska du göra då? Köra upp blommor i fejan på allergiker? Jag vet.. tråkigt skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Har du några öppna luckor som kan fyllas med en gangster, well HERE I AM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Har du några öppna luckor som kan fyllas med en gangster, well HERE I AM. Du e ju ingen gangster! Du e ju från skåne!! Lol Finns faktiskt inga såna i skåne!! Redigerad 14 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Du e ju ingen gangster! Du e ju från skåne!! Lol Hmm jahaja du anmäler dig till offerplatsen . Mucka inte med skåningar (inte för jag är en men jag har ju släktingar ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Du e ju ingen gangster! Du e ju från skåne!! Lol Finns faktiskt inga såna i skåne!! Och vad vet du om skåne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Hmm jahaja du anmäler dig till offerplatsen . Mucka inte med skåningar (inte för jag är en men jag har ju släktingar ). Jag har inte "Muckat" med nån!! Offer låter trevligt, en människa med så många mördare efter sig måste vara minst 30000 gånger bättre på allting än den dumma lilla gubben som kallar sig själv allsmäktig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag har inte "Muckat" med nån!! Offer låter trevligt, en människa med så många mördare efter sig måste vara minst 30000 gånger bättre på allting än den dumma lilla gubben som kallar sig själv allsmäktig.. Kallar du mig dum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Kallar du mig dum? Inte för att jag tycker så, men darför att jag är lite sur på dig eftersom att du vägrar berätta vad du menar med "offer"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Vad ska du göra då? Köra upp blommor i fejan på allergiker? Jag vet.. tråkigt skämt. ...eller döda folk med min charm. Eller, helt sonika, skjuta ner personen i fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Here goes skåne-bråket again! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Here goes skåne-bråket again! Nep. Det gör det ej. Slutpratat om skåne. Redigerad 14 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Du e ju ingen gangster! Du e ju från skåne!! Lol Finns faktiskt inga såna i skåne!! Tre ord: Stockholm rakt igenom. Inget Skåne här inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Håller på att göra en film jag har ett par roller som ska fyllas. Hitills: Offer #1: - Lindström eller HOWHOW vi får se - Offer #2: - Hemligt - Allsmäktig: Diezl Mördare #1: Ebeeto Mördare #2: --- Mördare #3: --- Mördare #4: Luddee Mördare #5: Mystic Mördare #6: Crice Statist #1: Frenzy Statist #2: okka Statist #3: --- Ni kan anmäla er till statiser någon av er kan bli mördare men det väljer jag ... Jag anmäler mig gärna till mördare eller statist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Statist... ...hur liten roll har en statist, om jag får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts