Upson Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Skit balla Upson Diggade den andra mest Den andra? Kul att du fattade poängen... Nr 1 samt nr 3 var ju lite enklare... antar jag HOWWOW, GTaJäGaReN, guardian: Tack för det! Kommer flera snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Livar upp topicen lite... när kommer nästa del upson? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Livar upp topicen lite... när kommer nästa del upson? Inom en snar framtid... har eventuellt en hemsida på gång också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Inom en snar framtid... har eventuellt en hemsida på gång också Hurra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Baserat på en verklig tråd. Sant? Ingen anning Följ de svarta och röda pilarna för att få dom i rätt ordning... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/Stackars_tiger.jpg Hoppas ni tycker om den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Baserat på en verklig tråd. Sant? Ingen anning Följ de svarta och röda pilarna för att få dom i rätt ordning... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/Stackars_tiger.jpg Hoppas ni tycker om den ! Haha!! Fan vad ball!! Bara att Frenzy inte ser ut så! Men det kan inte du veta juh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Rättning: Jag låste den inte, det är jag 100 på. Men annars var den väldigt verklighe...kanske inte, men rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 "Fan vilken makt jag har" HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Haha najz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hmm har tänkt på att göra en ny fast den här gången ha bilder inte bara text. Antingen göra den i paint eller göra en halvtaskig film... Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Haha cool som fan Förutom bilden på mig jag ser typ ut som Craig i slipknot.... Har likadant hår som hans mask! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Haha cool som fan Förutom bilden på mig jag ser typ ut som Craig i slipknot.... Har likadant hår som hans mask! Ähh sry för den bilden... visste inte riktigt vad jag skulle ha så jag to den eftersom den ser rolig ut... Fast bilderna på mig och Blaucrozz är ioförsig också väldigt heta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 herregud.. längesen jag tittade i spegeln men så ful är jag väll verkligen inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 herregud.. längesen jag tittade i spegeln men så ful är jag väll verkligen inte Sist jag såg dig såg du ut ungefär så ... men jag älskar dig ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Sist jag såg dig såg du ut ungefär så ... men jag älskar dig ändå Håller med om det första. Men det sistnämnda är väldigt tveksamt. Redigerad 13 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Sist jag såg dig såg du ut ungefär så ... men jag älskar dig ändå Öhhh ?!? Grötmannen + Blaucrozz = Couchi Couchi som Pablo Francisco fint brukar säga??? Btw: Tog den bilden på dig Blaucrozz av samma anledning som jag tog den andra bilden på Frenzy (inget personligt)... Diezl Redigerad 13 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 @ Diezls serie: Äg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 (redigerad) Håller på att göra en film jag har ett par roller som ska fyllas. Hitills: Offer: - HOWHOW Allsmäktig: Diezl Mördare #1: Upson Mördare #2: Okka Mördare #3: Lindström Mördare #4: Luddee Mördare #5: Mystic Mördare #6: Crice Statist #1: Frenzy Statist #2: Tackleberry Fullt Redigerad 14 januari, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Anmäler mig till diverse roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2005 Jag vill gärna vara ett offer, har varit ett hela livet så det gör ingenting om jag blir det nu heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts