okka Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Med tanke på hur lång denna tråd är och efter en släng med ögonen åt klockans håll så orkar jag inte läsa igenom allt. Men här kommer i alla fall mitt bidrag. Hur tråkig som helst, och ta inte illa upp okka. Haha! Höhö... Riktigt grym! Editation. Jag är väldigt fast vid dessa "uttryck" pga att jag inte använder smilisar... Yeah. Redigerad 9 januari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Serie I dont get it (:!!! Redigerad 9 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vad har den med Gtasajten att gora? Jag tycker battre om ':s i ord som don't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag tycker battre om ':s i ord som don't. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) (:!!! Att man anvander ' istallet for ´ och `.. T ex: Don't Don´t Don`t Redigerad 9 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Att man anvander ' istallet for ´ och `.. T ex: Don't Don´t Don`t Kan man ju glra hur man vill (:!!! I Got the point ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Första gången jag håller med MetoC7 (:!!! Jag skäms.. :"> Nej men ' ser mycket snyggare ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag fattar ändå inte seriern (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Jag glömde att man var tvungen att ha med nån ifrån GTA-sajten... får sluta lägga in dem här då... EDIT: Så ni tycker ´tecken är jobbiga? Tuffa tider (:!!! Kan byta, men det är isåfall för att spara plats... Redigerad 9 januari, 2005 av Upson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Vad har den med Gtasajten att gora? Jag tycker battre om ':s i ord som don't. Fattade den, var lite småkul. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Att man anvander ' istallet for ´ och `.. T ex: Don't Don´t Don`t Bättre och bättre, det är det enda rätta. Allt annat är grammatiskt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Fattade den, var lite småkul. Härligt! Men det handlar om att den inte har något med GTA-sajten att göra (Mer än än liten Guardian i bakgrunden). Eftersom det tydligen måste göra det, men jag inte vill göra det, får ni väl kolla Garrys forum efter mina serier i fortsättningen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Jag gillar Upsons serier, gör fler! Det är ju många som inte handlar om GTAsajten, t.ex. min.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Serier med garrys mod kan ni ju lägga i garrys mod-tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Gjorde en till... kan ta bort dem härifrån om det blir fler klagomål http://img144.exs.cx/img144/4333/gate5e3low0la.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Haha, härlig Upson. Sluta för fan inte, dina är roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Haha, så jävla sköna Första klassens humor, du får inte sluta! Alla serier ska ligga här, och dom behöver inte handla om gtasajten ju. "GTAsajten-Serier" som tråden heter, heter bara så eftersom man lägger ut serierna på gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ha ha ha gate 5 äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Skit balla Upson Diggade den andra mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts