comfy Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Haha! Om du kollar UPP, över rutan där man skriver sitt inlägg så finns det 3 fina dropdown menyer "FONT" "SIZE" och "COLOR". Man trycker på "COLOR" och väljer sin färg Dock så är alla färger "upptagna" så du får skriva t,ex. undrar hur den färgen ser ut btw TEST Eller denna fina Aja, här kommer min fina serie: (Sorry för storleken) BETA VERSION! Haha fan va rolig serie Fina tänder Funnylin har Förresten kan jag få vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Faen!! VIll göra en serie.... Men vet inte om vad!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Här kommer min första serie, baserad på en verklig händelse. Tar gärna emot kritik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 ARGH! AHAHAHA! fan va skadad "conny" ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 HAHAHAHAHAHAHAAHHAAHHAAHHAAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHA vilken konstig.. comfy: kanske det kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Baserad på en verklig händelse slår jag vad om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 @ Upson: HAHA HA HA HA den ägde tomtenissar ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 @ Upson: HAHA HA HA HA den ägde tomtenissar ju! Vad gillar du din roll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Med tanke på hur lång denna tråd är och efter en släng med ögonen åt klockans håll så orkar jag inte läsa igenom allt. Men här kommer i alla fall mitt bidrag. Hur tråkig som helst, och ta inte illa upp okka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA FYFAN VILKET FULT ANSIKTE PÅ SISTA RUTAN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Med tanke på hur lång denna tråd är och efter en släng med ögonen åt klockans håll så orkar jag inte läsa igenom allt. Men här kommer i alla fall mitt bidrag. Hur tråkig som helst, och ta inte illa upp okka. Haha, lätt bästa hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vad gillar du din roll? Min roll knäcker alla andra clemens och dagamars namn äger med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Med tanke på hur lång denna tråd är och efter en släng med ögonen åt klockans håll så orkar jag inte läsa igenom allt. Men här kommer i alla fall mitt bidrag. Hur tråkig som helst, och ta inte illa upp okka. HAHAHA!! Lol, du måste göra en till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nu har jag gjort första avsnittet av min nya serie Gate 5. Den fungerar som en introduktion för några av karaktärerna... Säg vad ni tycker Haha skönaste hitills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 HAHAHA!! Lol, du måste göra en till! Jaså? Och med vilka roller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 @Skribb: Du vet att Okka bad om att få se ut så där bland dom första sidorna elr du kanske läste den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jaså? Och med vilka roller? Jag måste vara med, och elak ska jag vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 JAG VILL VARA MED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Jaså? Och med vilka roller? jag JAG jag JAAAAAAG Redigerad 9 januari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Dom nya serierna var coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts