Jump to content

GTAsajten-Serier

xstreem
 Share

Recommended Posts

För det första svarade du inte på min fråga. För det andra så sa du att mina serier inte var roliga. Då sa jag att xstreems serier inte heller var roliga..

Säg vad jag ska förbättra istället för att klaga, du borde lära dig att ge kritik på ett bra sätt.. (w00t)

Men jag sa ju att du kunde göra dom roligare ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kanske det, men Hur ska man göra dom roligare då? (w00t)

Lyssna inte på Frenzy. Alla har olika sorters humor och självlart kan man inte tillfredställa alla. Vad Frenzy menar när han säger, gör den roligare är att du ska göra den så att hans typ av humor tillfredställs. Så funkar det dock inte. Man måste alltid gå sin egen väg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lyssna inte på Frenzy. Alla har olika sorters humor och självlart kan man inte tillfredställa alla. Vad Frenzy menar när han säger, gör den roligare är att du ska göra den så att hans typ av humor tillfredställs. Så funkar det dock inte. Man måste alltid gå sin egen väg.

Han vill alltså att jag ska göra MetoC7 som sitter och skriker "Va betyder runka!???+++1+1+!?!?!?!1+1+?!+!?!?+1!??!!?!??!1+?!?!!+?!?"

och vill att det ska vara mer "action" t,ex. att nån kommer med en pistol "okk hädshåttar ala i huväät!!!!!!11111111111ettettett" som ni csspelare så vist säger... :)

Och som han sa nu, "det får väl du komma på". bra hjälp att förbättra någonting.. (w00t)

Redigerad av GTaJäGaReN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bidrar med en halvtaskigt ritad serie jag med då. Har inget med GTAsajten att göra eller så, bara en idé jag fick under en av mina flummperioder.

Ha ha! LoL! Påminner lite om mina magiska-ekorre-serier som jag gjorde för ett tag sen. Lite "Knasen"-sådär... Fast mer brutalt... Luv it! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor