Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 För det första svarade du inte på min fråga. För det andra så sa du att mina serier inte var roliga. Då sa jag att xstreems serier inte heller var roliga.. Säg vad jag ska förbättra istället för att klaga, du borde lära dig att ge kritik på ett bra sätt.. Men jag sa ju att du kunde göra dom roligare ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Men jag sa ju att du kunde göra dom roligare ? Kanske det, men Hur ska man göra dom roligare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Kanske det, men Hur ska man göra dom roligare då? Det får du väl komma på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Kanske det, men Hur ska man göra dom roligare då? Lyssna inte på Frenzy. Alla har olika sorters humor och självlart kan man inte tillfredställa alla. Vad Frenzy menar när han säger, gör den roligare är att du ska göra den så att hans typ av humor tillfredställs. Så funkar det dock inte. Man måste alltid gå sin egen väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Luddee för i helvete gör klart serien med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Lyssna inte på Frenzy. Alla har olika sorters humor och självlart kan man inte tillfredställa alla. Vad Frenzy menar när han säger, gör den roligare är att du ska göra den så att hans typ av humor tillfredställs. Så funkar det dock inte. Man måste alltid gå sin egen väg. Han vill alltså att jag ska göra MetoC7 som sitter och skriker "Va betyder runka!???+++1+1+!?!?!?!1+1+?!+!?!?+1!??!!?!??!1+?!?!!+?!?" och vill att det ska vara mer "action" t,ex. att nån kommer med en pistol "okk hädshåttar ala i huväät!!!!!!11111111111ettettett" som ni csspelare så vist säger... Och som han sa nu, "det får väl du komma på". bra hjälp att förbättra någonting.. Redigerad 7 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Luddee för i helvete gör klart serien med mig! Orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 (redigerad) Bidrar med en halvtaskigt ritad serie jag med då. Har inget med GTAsajten att göra eller så, bara en idé jag fick under en av mina flummperioder. Redigerad 8 januari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Bidrar med en halvtaskigt ritad serie jag med då. Har inget med GTAsajten att göra eller så, bara en idé jag fick under en av mina flummperioder. OMG OMG OMG Bästa serien på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 @t0pp3: Haha, inget vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 @t0pp3: Haha, inget vidare. Vad är det med dig? Konstig humor du har om du inte gillar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Bidrar med en halvtaskigt ritad serie jag med då. Har inget med GTAsajten att göra eller så, bara en idé jag fick under en av mina flummperioder. Ha ha! LoL! Påminner lite om mina magiska-ekorre-serier som jag gjorde för ett tag sen. Lite "Knasen"-sådär... Fast mer brutalt... Luv it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Bidrar med en halvtaskigt ritad serie jag med då. Har inget med GTAsajten att göra eller så, bara en idé jag fick under en av mina flummperioder. Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nu har jag gjort första avsnittet av min nya serie Gate 5. Den fungerar som en introduktion för några av karaktärerna... Säg vad ni tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nu har jag gjort första avsnittet av min nya serie Gate 5. Den fungerar som en introduktion för några av karaktärerna... Säg vad ni tycker Verkar lovande, bra gjord serie. Keep up the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nu har jag gjort första avsnittet av min nya serie Gate 5. Den fungerar som en introduktion för några av karaktärerna... Säg vad ni tycker Hahahaha! så jävle brao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nu har jag gjort första avsnittet av min nya serie Gate 5. Den fungerar som en introduktion för några av karaktärerna... Säg vad ni tycker Bra! Gör fler Upson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Haha cool! Är gärna med om du gör fler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Haha cool! Är gärna med om du gör fler Jag KOMMER göra fler. Detta är en serie Alltså serie-serie... ja du fattar. Vad vill du fylla för funktion i serien då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts