Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag ska ta med dig.. vänta bara.. xstreem vet vad jag menar.. men han säger inget.. Snälla ta med mig *hundögon* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Den var inte bra tyckte jag Woerd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Allvarligt JAg är som gjord för att vara med i serier. Nån Mer måste ta med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Woerd. Då kan ni säga varför och vad jag kan förbättra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Då kan ni säga varför och vad jag kan förbättra... Lite mer smmanhängande serier kanske ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Lite mer smmanhängande serier kanske ? Det säger mig vääääääääldigt mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Det säger mig vääääääääldigt mycket... Du kan göra dom lite mer roliga kanske ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag ska göra en serie....Jag vet redan några som ska vara med i serien (jag skriver upp dom sen)....Har vi några fler som vill vara med ?. Ska jag rita med penna eller göra serien på paint ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Jag ska göra en serie....Jag vet redan några som ska vara med i serien (jag skriver upp dom sen)....Har vi några fler som vill vara med ?. Ska jag rita med penna eller göra serien på paint ? Sorry, jag är Zack... Eller typ, fan.... Ska logga ut med Siana... Jävla skitunge som kommer hit... Ska fan slå honom... Jag var inloggad som Siana, han snodde min dator när han var här. Jag är Zack egentligen. P.S Jag hatar alla moderatorerna och Meto! Dom ska brinna i helvetet!!! D.S Redigerad 7 januari, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Sorry, jag är Zack... Eller typ, fan.... Ska logga ut med Siana... Jävla skitunge som kommer hit... Ska fan slå honom... Jag var inloggad som Siana, han snodde min dator när han var här. Jag är Zack egentligen. P.S Jag hatar alla moderatorerna och Meto! Dom ska brinna i helvetet!!! D.S Moget, Siana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Sorry, jag är Zack... Eller typ, fan.... Ska logga ut med Siana... Jävla skitunge som kommer hit... Ska fan slå honom... Jag var inloggad som Siana, han snodde min dator när han var här. Jag är Zack egentligen. P.S Jag hatar alla moderatorerna och Meto! Dom ska brinna i helvetet!!! D.S Men då... Så du skriver... Jag känner ju inte dig... Jävla Siana tror du kan komma undan sådär... Fy skäms!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag ska göra en serie....Jag vet redan några som ska vara med i serien (jag skriver upp dom sen)....Har vi några fler som vill vara med ?. Ska jag rita med penna eller göra serien på paint ? Ha med mig... jävligt elak vill jag vara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Du kan göra dom lite mer roliga kanske ? är xstreems serier roliga? knappast så man skrattar ihjäl sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 är xstreems serier roliga? knappast så man skrattar ihjäl sig Roligt kan också betyda allmänt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 är xstreems serier roliga? knappast så man skrattar ihjäl sig Jag snackar inte om xstreem´s serier här nu men vill du dra in dom så tycker jag faktiskt att dom är roligare änn dina ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag snackar inte om xstreem´s serier här nu men vill du dra in dom så tycker jag faktiskt att dom är roligare änn dina ! Säg då vad jag ska lägga till istället för att stå där och klaga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Säg då vad jag ska lägga till istället för att stå där och klaga... Jag klagar inte , det var du som frågade vad du skulle förbättre och jag svarade sen börja du blnda in xstreem's serier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Hunters serie var iaf bättre än Xstreems. Fast det kanske är för att jag inte riktigt förstår humorn i Xstreems, men i Hunters var den ganska påtaglig. Så Hunter har helt enkelt skönare humor! P.S Jag hatar alla moderatorerna! Dom ska brinna i helvetet!!! D.S Håller med, vi bränner Modsen på bål! Redigerad 7 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag klagar inte , det var du som frågade vad du skulle förbättre och jag svarade sen börja du blnda in xstreem's serier! För det första svarade du inte på min fråga. För det andra så sa du att mina serier inte var roliga. Då sa jag att xstreems serier inte heller var roliga.. Säg vad jag ska förbättra istället för att klaga, du borde lära dig att ge kritik på ett bra sätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts