Upson Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Fanns det inte en sida där man skrev in ett sånt där värde (som abcdef) sen så fick man se vilken färg det var. kan nån ge mig? när kommer serien Upson? längtar Den kommer ganska snart. Jag strävar efter perfektion hade tänkt att göra en annorlunda grej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Den kommer ganska snart. Jag strävar efter perfektion hade tänkt att göra en annorlunda grej... Är ganska snart liskom... ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vi vill ha, vi vill ha, serier! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Är ganska snart liskom... ikväll? Snarare på måndag... eller senare Jag har tänkt att ha två huvudpersoner, sen göra antingen lösa eller sammanhängande seriestrippar. Har asmånga ideer så när jag väl är igång kan det komma många på en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Måste bara bara veta... Vilken del av min trilogi var bäst tyckte ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Måste bara bara veta... Vilken del av min trilogi var bäst tyckte ni? Alla var tråkiga. Du borde lägga ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Alla var tråkiga. Du borde lägga ner. Det var inte det jag frågade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Alla var tråkiga. Du borde lägga ner. Alladin.. den dagen du gör nåt jag skrattar åt kan xtreem lägga ner...! så du ska hålla käft! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Xtreem for president! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Xtreem for president! Yeah, I like the sound of that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Frency for VD president ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Tommy_fido for sekreterare ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Har STOR idébrist just nu... Luddee får göra min serie, med dom karaktärerna som jag skrivit upp några sidor tidigare... Så påbörjar jag en ny... Så Luddee gör den nya... Om han fortfarande vill... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Vafan händer? kolla på Gaurdians inlägg över dig och gemför det med hans i din quote? Dom har autocolor på gtaforums.com har ni också det? var ställer man isånnafall in det... eller ni som alltid skriver med färg (t.ex. du) får ni fixa det själva eller blir det så automatiskt?! Haha! Om du kollar UPP, över rutan där man skriver sitt inlägg så finns det 3 fina dropdown menyer "FONT" "SIZE" och "COLOR". Man trycker på "COLOR" och väljer sin färg Dock så är alla färger "upptagna" så du får skriva t,ex. undrar hur den färgen ser ut btw TEST Eller denna fina Aja, här kommer min fina serie: (Sorry för storleken) BETA VERSION! Redigerad 7 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Haha! Om du kollar UPP, över rutan där man skriver sitt inlägg så finns det 3 fina dropdown menyer "FONT" "SIZE" och "COLOR". Man trycker på "COLOR" och väljer sin färg Dock så är alla färger "upptagna" så du får skriva t,ex. undrar hur den färgen ser ut btw TEST Eller denna fina Aja, här kommer min fina serie: (Sorry för storleken) BETA VERSION! NEEEJ!! LÅT HAN INTE KOMMA ÅT GTASAJTEN SERIER!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 NEEEJ!! LÅT HAN INTE KOMMA ÅT GTASAJTEN SERIER!!! :'( Mwhahahahahahahahahahahahahahahahahahahah!!! Du får vänta på fortsättningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Den var inte bra tyckte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Den var inte bra tyckte jag Jag ska ta med dig.. vänta bara.. xstreem vet vad jag menar.. men han säger inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag ska ta med dig.. vänta bara.. xstreem vet vad jag menar.. men han säger inget.. Happ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ta med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts