emil_91 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 JAg kan vara med som en liten backstreet boys bög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 W0W^ 35 sidor ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 W0W^ 35 sidor ! Nu satsar vi på 50! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Nu satsar vi på 50! ( ) Måste du ha olika färger? Ta orange för det har ingen tror jag. Jag trodde det var speeder som skrev detdär först.. Aja, nu ska jag ta lite papper, en stor bok, en penna, ett sudd, en pennvässare och lägga mig i sängen och rita en ny serie. So long, fuc.. forumiter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Måste du ha olika färger? Ta orange för det har ingen tror jag. Jodå, en snubbe vid namn Packe_88. Har har dock inte varit aktiv på ett jävla bra tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jodå, en snubbe vid namn Packe_88. Har har dock inte varit aktiv på ett jävla bra tag! då kan han väl ta en annan färg.. svart eller nåt.. TEST Ta denna färg då! ger denna fina blåa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Fanns det inte en sida där man skrev in ett sånt där värde (som abcdef) sen så fick man se vilken färg det var. kan nån ge mig? när kommer serien Upson? längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Fanns det inte en sida där man skrev in ett sånt där värde (som abcdef) sen så fick man se vilken färg det var. kan nån ge mig? när kommer serien Upson? längtar www.adobe.com sen tankar du photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Måste du ha olika färger? Ta orange för det har ingen tror jag. Jag trodde det var speeder som skrev detdär först.. Aja, nu ska jag ta lite papper, en stor bok, en penna, ett sudd, en pennvässare och lägga mig i sängen och rita en ny serie. So long, fuc.. forumiter! Ok, jag har olika färger och jag vet inte varför. Men jag ska använda den här nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 www.adobe.com sen tankar du photoshop Har redan hela fick det av en gammal gumma som sa att hon hade 49 barn och två män och behövde en krona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ok, jag har olika färger och jag vet inte varför. Men jag ska använda den här nu! Ruskigt seg färg...GRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 När man använder färger blir det ju jobbigt att skriva varje gång man ska replya. kan man inte bara göra så det sätts in automatiskt när man ska replya? och när man trycker på add reply så kommer[/color ] upp i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ruskigt seg färg...GRR Ska jag byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) När man använder färger blir det ju jobbigt att skriva varje gång man ska replya. kan man inte bara göra så det sätts in automatiskt när man ska replya? och när man trycker på add reply så kommer[/color ] upp i slutet Hur vet det automatiska systemet om att man vill använda färg? Edit: Vad i helvete nu då? Vart är min färg? Redigerad 6 januari, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Hur vet det automatiska systemet om att man vill använda färg? Edit: Vad i helvete nu då? Vart är min färg? Tabbe? Eller bugg? Eller cp-sak? Redigerad 6 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Tabbe? Eller bugg? Eller cp-sak? Ingen tabbe iaf. Man ser ju färgen i din quote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ingen tabbe iaf. Man ser ju färgen i din quote. Bugg eller cp-sak då alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Kan inte nan lagga up nanting utan en massa "Mission passed" och 2d bilder med dialoger bara? Med nan menar jag inte dig, ebeeto. Tror du vi ska göra serier i 3D eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Som jag sa så behöver jag ideer till Gtasajten Auto, nån som har nått förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Hur vet det automatiska systemet om att man vill använda färg? Edit: Vad i helvete nu då? Vart är min färg? Vafan händer? kolla på Gaurdians inlägg över dig och gemför det med hans i din quote? Dom har autocolor på gtaforums.com har ni också det? var ställer man isånnafall in det... eller ni som alltid skriver med färg (t.ex. du) får ni fixa det själva eller blir det så automatiskt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts