vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Fick inte vara med den här gången heller ingen idé att fråga igen, får alldrig vara med :'( *gråtande, skrikande hög röst*= BUHUHUHUHUH GE INTE UPP! Gör som jag... eller gör förresten inte det, då försvinner originaliteten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Har sååå tråkigt, ska kanske starta en ny serie... Fast med nya roller... Tänkt så här långt: Huvudroll - Luddee "Kompisen(Typ Cesar eller Rosie)" - Kung_Food Uppdragsgivare1 - Arman Uppdragsgivare2 - Frenzy Uppdragsgivare3 - Guardian Maffia ledare - Crice Maffiosa - Tommy_Fido Stormakt - Hultenius Sen finns det offer och liknande... Det kommer vara många forumiter i serien, så jag hoppas inte de flesta blir missnöjda! Redigerad 6 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 OHH!! I LIKE THAT SOUND! Smart tänkt, fortsätt så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 VADFAN! jag vill inte lämna forumet nice annars och jag kräver att jag ska vara med i nästa serie, jag är ju känd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jag har aldrig fått vara med :'( . Jag är inte tillräckilgt känd för det. Redigerad 6 januari, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag skulle kunna göra en serie om jag fick nåt förslag om vad den skulle handla om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Meh. Jag då? Jag är ju allas favorit-hatobjekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Meh. Jag då? Jag är ju allas favorit-hatobjekt... Du kan få sitta i ett kontor med en stark lampa... så sr man dig knappt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Får ja va me igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Du kan få sitta i ett kontor med en stark lampa... så sr man dig knappt Fuck heller, det här är jag: (fear my Paint skillz) (ja, sparade i PS för bättre kvalité) Redigerad 6 januari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Fuck heller, det här är jag: (fear my Paint skillz) (ja, sparade i PS för bättre kvalité) Oooh... Där har vi en ordentlig serie-hjälte. Kan han skjuta rock-strålar med sin gitarr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Oooh... Där har vi en ordentlig serie-hjälte. Kan han skjuta rock-strålar med sin gitarr? Åff kårz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Fuck heller, det här är jag: (fear my Paint skillz) (ja, sparade i PS för bättre kvalité) Mysiga krabbklor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Mysiga krabbklor! Du otrogne! Det är ju super-mega-deluxe-gitarrspelarfingrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Mysiga krabbklor! Men ditt tåg, det är mina fingrar!! Man ser ju de två andra emellan, och så tummen har vi... någon annanstans. Duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Men ditt tåg, det är mina fingrar!! Man ser ju de två andra emellan, och så tummen har vi... någon annanstans. Duh. Tummen innanför tröjan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Men ditt tåg, det är mina fingrar!! Man ser ju de två andra emellan, och så tummen har vi... någon annanstans. Duh. Bah.. För mig är det där en krabba på två ben med sjögräs på huvet Edit* och krabban har dessutom misshandlat sin fina gura, ja menar. halsen är ju alldelens sne! (och ja, jag är sarkastisk för den som fundrear på att skriva nått i stil med "idiot, gör bättre själv".. eller var det ironisk.. hum. måste slå upp) Redigerad 6 januari, 2005 av fr34k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Mysiga krabbklor! Hjälp krabba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Meh. Jag då? Jag är ju allas favorit-hatobjekt... Nej nej nej....MetoC7 är allas hatobjekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Edit* och krabban har dessutom misshandlat sin fina gura, ja menar. halsen är ju alldelens sne! Duh, det var ju meningen. Ser mycket mer barntecknings-aktigt ut sådär. Och jag struntar i om du var sarkastisk eller inte, det sårade mig ändå. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts