Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag ska gör en liten serie ungefer som Xstreems Grand theft auto: Gtasajten, så jag undrar vilka vill vara huvudrollerna? (dom 2 första som skriver blir det) 1.Funny Jag jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Anton, varför kallar skribb dig för snobb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) JAG VILL VARA MED! (I nån serie alltså) JAG VILL VARA MEEED! JAG VILL VARA GURKA GURKA! HÖR NI MIG GURKAAAAA!!!! edit: GURKAAAAAAAAAA! Redigerad 6 januari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag ska gör en liten serie ungefer som Xstreems Grand theft auto: Gtasajten, så jag undrar vilka vill vara huvudrollerna? (dom 2 första som skriver blir det) 1.Funny Ge mig en biroll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Anton, varför kallar skribb dig för snobb? Vi har som aldrig varit "bästa kompisar", och när jag ifjol skröt om saker jag fick så kallade han mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag är som dig Colan! Gött! slipper jag vara ensam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jag ska gör en liten serie ungefer som Xstreems Grand theft auto: Gtasajten, så jag undrar vilka vill vara huvudrollerna? (dom 2 första som skriver blir det) 1.Funny Moi!! Jag måste vara med! Som vapenfixare och JAG SKA INTE DÖ! Så får du en roll i del 3 Edit: Här kommer lite info om den nya serien... - Fler karaktärer - Vissa karaktärer har ändrat utseende - Gordon överlevde (knappt...) Redigerad 6 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 The gamemaster : jag vill också vara med ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 JAG VILL VARA EN GUUURKAAAAA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Smakprov.... Redigerad 6 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jevvla stor bild... ´JAG VILL VARA EN GUURKAAAA!!! (I serien då...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Dessa får vara med: 1.Funny - Huvudroll 2.Kung Food - Andre huvudroll 3.vinnecool - Gurka 4.Xstreem - Vapenfixare (och lite mer ) 5.Tommy_Fido - Maffia boss Biroller(några av dom): Frenzy, Upson. Redigerad 6 januari, 2005 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Smakprov.... Svårt att fatta `? Jag SKALL VARA MED !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Dessa får vara med: 1.Funny - Huvudroll 2.Kung Food - Andre huvudroll 3.vinnecool - Gurka Biroller(några av dom): Xstreem, Frenzy, Upson. WIIIIIIHIIIIIIIII!!!! JAG FÅ VARA MED!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Dessa får vara med: 1.Funny - Huvudroll 2.Kung Food - Andre huvudroll 3.vinnecool - Gurka Biroller(några av dom): Xstreem, Frenzy, Upson. Yes ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Dessa får vara med: 1.Funny - Huvudroll 2.Kung Food - Andre huvudroll 3.vinnecool - Gurka Biroller(några av dom): Xstreem, Frenzy, Upson. Biroll? EN NEDRANS BIROLL!!! Nä nu jävlar!! Jag ska vara Vapenfixare, Bombfixare, Bilfixare... Sen kräver jag att ha en verkstad! Frenzy: Du är med på en planch(stavning?) Redigerad 6 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Biroll? EN NEDRANS BIROLL!!! Nä nu jävlar!! Jag ska vara Vapenfixare, Bombfixare, Bilfixare... Sen kräver jag att ha en verkstad! Tss det är jag spm är bilmekaniker in tha real world eller kommer bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Biroll? EN NEDRANS BIROLL!!! Nä nu jävlar!! Jag ska vara Vapenfixare, Bombfixare, Bilfixare... Sen kräver jag att ha en verkstad! Frenzy: Du är med på en planch(stavning?) Ok, tare lungt, jag ändrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Dessa får vara med: 1.Funny - Huvudroll 2.Kung Food - Andre huvudroll 3.vinnecool - Gurka Biroller(några av dom): Xstreem, Frenzy, Upson. Ta med mig också Plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Frenzy: Du är med på en planch(stavning?) Föer Plancher åt folket !!! Jag ha lite elvis style vettu gör mig inte som jag ser ut irl iaf håret , fyfy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts