emil_91 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Xstreem snälla jag måste bara få vara med.Snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Haha nice Gillar att jag är huvudpersonen.. *pang* *poff* Btw, dollartecknet ska sitta före hur mycket pengar man får $1000 inte 1000$ Och så är han tyst och försiktig, passar mig. Nice att Gordon är med "Headcrabs? No crowbar? FUCK!" Jävligt bra serie, fortsätt fortsätt! Och min skylt måste vara med mera Förresten så tänkte jag rita en serie, vad ska den handla om tycker ni? "Den rika-jäveln" (som mina kompisar brukar kalla mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 "Den rika-jäveln" (som mina kompisar brukar kalla mig) "Den rika-jäveln" det är ju jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag vill se en del 3 av Xstreem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) "Den rika-jäveln" det är ju jag Haha! Har du räknat klart snart? he Redigerad 5 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Haha! Har du räknat klart snart? he Hehehe älskar spaaaaaaaaaaam!!!!!!!!!!!!!11111111111111one one one ett ett ett1111111111111111!!!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag vill se en del 3 av Xstreem! Mm... jag med... undra vad som händer med oss 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag vill bara fråga en sak. Jag håller på med en serie som ska ha två hvudkaraktärer. Vad ska dessa två heta? Riktiga namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag vill bara fråga en sak. Jag håller på med en serie som ska ha två hvudkaraktärer. Vad ska dessa två heta? Riktiga namn! Från GTA sajten eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 "Den rika-jäveln" (som mina kompisar brukar kalla mig) Jag brukar kallas för rikemans unge och rik jävel snabel-a Upson: dagmar och clemens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag vill bara fråga en sak. Jag håller på med en serie som ska ha två hvudkaraktärer. Vad ska dessa två heta? Riktiga namn! Anton kanske? (den ena i alla fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag vill bara fråga en sak. Jag håller på med en serie som ska ha två hvudkaraktärer. Vad ska dessa två heta? Riktiga namn! Bögar Benny och Göran Gröngran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Mamma Mohammed och Pappa Lena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Haha! Har du räknat klart snart? he Nej inte än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jag vill bara fråga en sak. Jag håller på med en serie som ska ha två hvudkaraktärer. Vad ska dessa två heta? Riktiga namn! .pappa mohammed och mamma mohammed EDIT: Damn, kung f00d han före Redigerad 6 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 snabel-a Upson: dagmar och clemens Oslagbara namn! Dagmar och Clemens, fyfan! Lugnt att du ska ha dom, Upson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (redigerad) Jag ska gör en liten serie ungefer som Xstreems Grand theft auto: Gtasajten, så jag undrar vilka vill vara huvudrollerna? (dom 2 första som skriver blir det) 1.Funny Redigerad 6 januari, 2005 av the gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Jag ska gör en liten serie ungefer som Xstreems Grand theft auto: Gtasajten, så jag undrar vilka vill vara huvudrollerna? (dom 2 första som skriver blir det) Funny kräver alltid huvudrollen! "The vampire is back" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 X kan inte någon göra en serie om mig då? får inte jag vara med? jag kan väl få vara med i en serie? snälla ha med mig då! (menar inte allvar, härmar bara dom flesta andra här..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 X kan inte någon göra en serie om mig då? får inte jag vara med? jag kan väl få vara med i en serie? snälla ha med mig då! (menar inte allvar, härmar bara dom flesta andra här..) Du kan ju få vara med i min, ändå alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts