saffecool Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag vill vara med i nån serie som en pistol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Varför håller ni och skriver skit om MetoC7 i en topic om serier? Skärp er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Varför håller ni och skriver skit om MetoC7 i en topic om serier? Skärp er! Jag fattar inte det heller... Började det med att MetoC7 skrev: Var betyder runka? Eller började det med något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Alla hade med Vad betyder runka i sina serier så han blev skit sne. Sen bröt helvetet loss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag fattar inte det heller... Började det med att MetoC7 skrev: Var betyder runka? Eller började det med något annat? Jag skrev den dar traden om vad runka betyder for ungefar 2 ar sen tror jag.. Nu nar manniskor har b'o'rjat prata om olika medlemmar sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Del 2... Vet ej om jag ska fortsätta med en Del 3... Det får NI avgöra... Det var ett dåligt slut... Men det är inte ett riktigt slut... Hoppas de flesta blev nöjda! Speciellt Kung_Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Ha ha ha. ägande serie! fortsätt! det är en kunglig order (BTW, snälla, låt mig vara med också som gangster eller svår övervinnerlig boss eller liknande ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Del 2... Vet ej om jag ska fortsätta med en Del 3... Det får NI avgöra... Det var ett dåligt slut... Men det är inte ett riktigt slut... Hoppas de flesta blev nöjda! Speciellt Kung_Food Jag visste att jag skulle komma med luddee sa det Men jag blev jäte_glad när jag såg att jag fick afro och allt! Den där Matrix texten är fuckad man kan bara göra stora bokstäver. :/ @Guardian: Du borde vara med som Crice och tommy_fidos hämnare eller något Redigerad 5 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Skitbra Xstreem, gör en uppföljare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 FORTSÄTT! Och jag vill vara med! Enligt Skribb är jag en snobbjävel, så du får gärna måla av mig så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Den kommer nog imorrn eller övermorrn, kommer nog inte rita serier så mycket... Har annat för mig... Men jag håller er upplysta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Del 2... Vet ej om jag ska fortsätta med en Del 3... Det får NI avgöra... Det var ett dåligt slut... Men det är inte ett riktigt slut... Hoppas de flesta blev nöjda! Speciellt Kung_Food Haha, lol för dom vid bordet! Ha ha ha. ägande serie! fortsätt! det är en kunglig order (BTW, snälla, låt mig vara med också som gangster eller svår övervinnerlig boss eller liknande ) Nej, låt mig vara med, som en geting.. ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Men Jim jag ska vara med i fortsättingen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Men Jim jag ska vara med i fortsättingen !!! Du fick en skylt i huvet och dog...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Haha Bra jobb! Fortsätt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Du fick en skylt i huvet och dog...! SKITER JAG I ! Då ska jag vara med som en DEMON eller en ÄNGEL eller NÅGOT ANNAT OVERKLIGT ! eller iaf vara med på en planch eller något ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Haha nice Gillar att jag är huvudpersonen.. *pang* *poff* Btw, dollartecknet ska sitta före hur mycket pengar man får $1000 inte 1000$ Och så är han tyst och försiktig, passar mig. Nice att Gordon är med "Headcrabs? No crowbar? FUCK!" Jävligt bra serie, fortsätt fortsätt! Och min skylt måste vara med mera Förresten så tänkte jag rita en serie, vad ska den handla om tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Om mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Zlafs har mest pengar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Zlafs har mest pengar ! Det är ju klart jag har , man har ju köpt Norrmalmstorg och byggt ett fett hotel Redigerad 5 januari, 2005 av Zlafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts