vinnecool Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Huh? Vad är jag som mitt namn? Gjorde en serie som försöker visa att MetoC7 är en trevlig människa... har inga personliga åsikter då jag endast skriver i topics jag har nåt att göra med. Tråkigt att klaga på andra.. ey? HAHAA! Garvade som fan när jag läste den där! BÄSTA HITTILS! EDIT: Kan inte jag få vara med i en serie? Jag har kanske inte varit här på forumet länge men... (:!!! Redigerad 4 januari, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag vill vara med, och jag ska vara mafia boss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag vill vara med, och jag ska vara mafia boss. Tss Crice är maffiaboss här ! men kan någon göra en serie där jag jobbar åt maffian eller något ?(:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tss Crice är maffiaboss här ! men kan någon göra en serie där jag jobbar åt maffian eller något ?(:!!! Då vill jag var en rosa bäver med glasögon och en stor svans!!!!!1111ettett Seriöst... Låt honom fixa så får ni se om ni kommer med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Då vill jag var en rosa bäver med glasögon och en stor svans!!!!!1111ettett Seriöst... Låt honom fixa så får ni se om ni kommer med.... Rosa bävrar är coola! Hade en sån som leksak när jag var liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Här kommer en ny serie! En miniserie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Här kommer en ny serie! En miniserie! En rosa bäver med glasögon!!! Vad söt jah ehh!111ettett!!! (:!!! Redigerad 4 januari, 2005 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tha Rap Box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Tha Rap Box Ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ok... Haha, jag ville bara glömma det här med Meto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag tycker det borjar bli jobbigt med precis alla dumma medlemmar emot mig, X misströsta ej.. jag är på din sida jag tycker du är skitrolig hahahahaha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 X misströsta ej.. jag är på din sida jag tycker du är skitrolig hahahahaha.. Z varför skriver du X i början av dina poster? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Men om du läst mina och Ebeetos inlägg bör du fatta att jag la in det på skoj fyfan! HATAR dig!!! STICK ! !!!!! DÖ! OM JAG SKULLE TA ALLA DINA MISSTAG SKULLE SERVERN FAN KRASCHA EFTERSOM DET ÄR SÅ JÄVLA MÅNGA DIN FITTA! STICK! Vad fick dig att borja hata mig fran borjan? Jag ar nyfiken. Det kanns dumt att braka med dig, du ar ju faktiskt ganska fornuftig. Om det var for mycket vuxenord en rad upp ber jag om ursakt. Redigerad 4 januari, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Z varför skriver du X i början av dina poster? Antagligen för att slippa stor bokstav MetoC7 är ju rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vad fick dig att borja hata mig fran borjan? Jag ar nyfiken. Tyst plz... skicka PM om du vet hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Antagligen för att slippa stor bokstav X stämmer bra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 X stämmer bra det... Z onödigt, då kan man ju lika gärna skriva stor bokstav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Haha, märkte inte att ni skrev om mig förrän nu... nåja, ska vakna tidigt imorgon, klockan 10 ungefär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Haha, märkte inte att ni skrev om mig förrän nu... nåja, ska vakna tidigt imorgon, klockan 10 ungefär... Haha spammmmmmmmm!!!!!!!11111ett ett ett ett ett111 Edit: Haha, fattade inte varför jag hade en krona på huvudet i din serie förens nu. Redigerad 4 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 LOL! 8 sidor på 2 dagar. Bra pojkar(och tija) mycket bra. (SUCK!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts