Funnylin Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Helt klart snyggast, men ett budskap...njaaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Helt klart snyggast, men ett budskap...njaaa. Va det fel budskap eller gillar du inte budskap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Va det fel budskap eller gillar du inte budskap? Det fanns inget budskap i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Lättar lite på stämningen med en del av min serie... Jag är ingen jävla vekling PS: Tro inte att jag är svart (:!!! (inte för jag har nått emot det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Det fanns inget budskap i den. Okej, då misslyckades jag väl med den biten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Okej, då misslyckades jag väl med den biten... Det behöver inte alltid vara något budskap heller. Jag tycker den var skit rolig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Va det fel budskap eller gillar du inte budskap? Är inte säker. Det kanske är för att det är fel utfört jag reagerar, men det är något jag inte kan sätta fingret på. Återkommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Huh? Vad är jag som mitt namn? Gjorde en serie som försöker visa att MetoC7 är en trevlig människa... har inga personliga åsikter då jag endast skriver i topics jag har nåt att göra med. Tråkigt att klaga på andra.. ey? haha, va ful (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nja den var sådär (:!!! W0rdie nerdie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag vill ju vara med... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) @xstreem: Kan inte jag få vara med i din serie? jag kan vara med i luddees gäng och heta Afro Fjanten eller Afro Kaddafro. Med uppåt stående afro som han längst åt vänster på bilden. Redigerad 4 januari, 2005 av Kung Food Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) @xstreem: Kan inte jag få vara med i din serie? jag kan vara med i luddees gäng och heta Afro Fjanten eller Afro Kaddafro. Med uppåt stående afro som han längst åt vänster på bilden. Du är redan med och jag har redan skapat mig en bild av dig (:!!! Snart kommer kanske en uppdate... Edit: Säg till om jag ska sluta göra den eller vill ni att jag ska fortsätta, annars är det onödigt att fortsätta... Redigerad 4 januari, 2005 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 @xstreem: Kan inte jag få vara med i din serie? jag kan vara med i luddees gäng och heta Afro Fjanten eller Afro Kaddafro. Med uppåt stående afro som han längst åt vänster på bilden. (:!!! wiiie, du och jag f000d! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Säg till om jag ska sluta göra den eller vill ni att jag ska fortsätta, annars är det onödigt att fortsätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 .nice! Kan vi inte säga att jag aldrig dog (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 .nice! Kan vi inte säga att jag aldrig dog (:!!! Du fick bara starka nackskador och hamnade på sjukhus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Cool... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Säg till om jag ska sluta göra den eller vill ni att jag ska fortsätta, annars är det onödigt att fortsätta... Grymt het, sluta inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag vill ju vara med! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag vill också vara med !111!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts