GTaJäGaReN Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Du får ha en R* tröja... Orkar inte rita en skylt hela tiden Ska du kladda på ett papper.. inte i datorn alltså? Frenzy: NEJ! Jag sa först och jag har inte vart med i nån serie.. Redigerad 4 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ska göra en rätt så stor serie (har jag tänkt). Den ska handla om en snubbe som ska göra jobb åt MODsen på GTAsajten... Men vem vill vara den här snubben? Säg isf hur ni vill se ut och sånt... JAG SKA VA han som gör jobbet jimzan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Ironisk, inte irånisk. Kan ni inte haka up er pa den har traden istallet, jag ar faktiskt stoltare over den http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...2&hl=kulast+att . Men om du läst mina och Ebeetos inlägg bör du fatta att jag la in det på skoj fyfan! HATAR dig!!! STICK ! !!!!! DÖ! OM JAG SKULLE TA ALLA DINA MISSTAG SKULLE SERVERN FAN KRASCHA EFTERSOM DET ÄR SÅ JÄVLA MÅNGA DIN FITTA! STICK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men om du läst mina och Ebeetos inlägg bör du fatta att jag la in det på skoj fyfan! HATAR dig!!! STICK ! !!!!! DÖ! OM JAG SKULLE TA ALLA DINA MISSTAG SKULLE SERVERN FAN KRASCHA EFTERSOM DET ÄR SÅ JÄVLA MÅNGA DIN FITTA! STICK! Ta det lugnt ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men om du läst mina och Ebeetos inlägg bör du fatta att jag la in det på skoj fyfan! HATAR dig!!! STICK ! !!!!! DÖ! OM JAG SKULLE TA ALLA DINA MISSTAG SKULLE SERVERN FAN KRASCHA EFTERSOM DET ÄR SÅ JÄVLA MÅNGA DIN FITTA! STICK! Alla hatar honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 MetoCP, gå in hit http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=24057 spamma inte sönder denna tråd ditt jävla keff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men det är helt okej att ni gör det som bara kallar honom CP och dylikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 *jag kommer inte säga ett ord mer som har med spam att göra i denna tråd, pico, om man inte säger till honom förstår han inte... han är trots allt 10* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 jag vill göra en serie, men jag har inge bra ideer. Synd det... jag är grym Likasom ditt namn alltså.. Gör en om alla spammers som sabbar topics Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jag vill göra en serie, men jag har inge bra ideer. Synd det... jag är grym Gör en med mig och Funny : Funny = Black Adder Frenzy = Baldrick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Lättar lite på stämningen med en del av min serie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men om du läst mina och Ebeetos inlägg bör du fatta att jag la in det på skoj fyfan! HATAR dig!!! STICK ! !!!!! DÖ! OM JAG SKULLE TA ALLA DINA MISSTAG SKULLE SERVERN FAN KRASCHA EFTERSOM DET ÄR SÅ JÄVLA MÅNGA DIN FITTA! STICK! Allvarligt lägg ner, annars måste farbror Funny plocka fram den stora lådan med texten "Varningar" på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Lättar lite på stämningen med en del av min serie... HAHAHAHAHHAAHAH vilken konstig skriv mitt nick rätt, hatar när man skriver stort g och resten smått och var är min skylt? den måste vara med! annars... hm.. bra? och vaddå "coolare nick" GTaJäGaReN äger ju Redigerad 4 januari, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 HAHAHAHAHHAAHAH vilken konstig skriv mitt nick rätt, hatar när man skriver stort g och resten smått och var är min skylt? den måste vara med! annars... hm.. bra? och vaddå "coolare nick" GTaJäGaReN äger ju Du kan få döda nårra med skylten då! Men jag orkar inte skriva om ditt namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 HAHAHAHAHHAAHAH vilken konstig skriv mitt nick rätt, hatar när man skriver stort g och resten smått och var är min skylt? den måste vara med! annars... hm.. bra? och vaddå "coolare nick" GTaJäGaReN äger ju Du fick en tröja ist för skylten! JD "The Hunter" Maybe? Cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Haha, började skratta åt armans "kontor". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Likasom ditt namn alltså.. Gör en om alla spammers som sabbar topics (:!!! Huh? Vad är jag som mitt namn? Gjorde en serie som försöker visa att MetoC7 är en trevlig människa... har inga personliga åsikter då jag endast skriver i topics jag har nåt att göra med. Tråkigt att klaga på andra.. ey? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 @Upson: Haha, fyfan va skön serie. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Haha, fyfan va skön serie. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Nja den var sådär (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts